R
Ror
Hallo,
Ik ben benieuwd of iemand anders ook mijn probleem heeft. Als ik met mijn DVR mediabox (die kleine zwarte) een opgenomen programma wil afkijken, springt hij na een paar minuten weer terug naar het begin.
Als ik dan weer probeer het programma te kijken springt hij weer op dezelfde plek terug naar het begin, terwijl ik wel het hele programma (ca. 2 uur) heb opgenomen. Ik heb geen idee hoe dat komt en hoe ik dit moet oplossen? Wie weet raad
Ik ben benieuwd of iemand anders ook mijn probleem heeft. Als ik met mijn DVR mediabox (die kleine zwarte) een opgenomen programma wil afkijken, springt hij na een paar minuten weer terug naar het begin.
Als ik dan weer probeer het programma te kijken springt hij weer op dezelfde plek terug naar het begin, terwijl ik wel het hele programma (ca. 2 uur) heb opgenomen. Ik heb geen idee hoe dat komt en hoe ik dit moet oplossen? Wie weet raad

!