• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

dvr mediabox stopt zomaar met afspelen van opgenomen beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ror
  • Startdatum Startdatum
R

Ror

Hallo,
Ik ben benieuwd of iemand anders ook mijn probleem heeft. Als ik met mijn DVR mediabox (die kleine zwarte) een opgenomen programma wil afkijken, springt hij na een paar minuten weer terug naar het begin.
Als ik dan weer probeer het programma te kijken springt hij weer op dezelfde plek terug naar het begin, terwijl ik wel het hele programma (ca. 2 uur) heb opgenomen. Ik heb geen idee hoe dat komt en hoe ik dit moet oplossen? Wie weet raad???
 
Goedeavond Ror,

Ik denk dat je het hebt over de zwarte Thomson.
Helaas is je profiel niet ingevuld.

Heb je voor de zekerheid al geprobeerd om de box naar de fabrieksinstellingen te doen?
Probeer eens een geforceerde update:

Druk op de "pijltje naar links" toets op de mediabox zelf en hou deze ingedrukt
Haal de mediabox van de stroom
Steek de stekker weer in het stopcontact
Wacht totdat er op je beeld "Software upgrade in process" staat
Laat de "pijltje naar links" toets los

Is dit bij elk programma of maar bij 1 programma?
 
Hoi Davy

Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad tot vanavond. Mijn vriendin wilde het opgenomen "sterren dansen op het ijs" kijken en toen kreeg ik het probleem. We konden maar 8 minuten kijken en toen sprong hij steeds weer terug naar het begin. Dus we konden het niet zien. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd.
 
Hoi Ror,

Dat is dus alleen met dat programma gebeurd.
Dat is opzich best vreemd, vooral als je aangeeft dat de box zegt dat je 2 uur hebt staan.
Ik adviseer je het een aantal keer te proberen met andere programma's en ook met Sterren dansen op het ijs.
Programmeer het programma vrijdag eens in via de EPG zelf.

Je vriendin moet helaas eenmalig kijken via:
https://www.sbs6.nl/web/show/id=1368944/langid=43

Je krijgt die andere opname niet meer normaal om hem toch te bekijken.

Je hebt nog wel genoeg beschikbaarheid?
 
Hoi Davy
Hij stond op 74% vrij dus ruimte genoeg
 
Vreemd, probeer eens een willekeurig ander programma op te nemen en dan 2 uur lang.

Misschien nam je toevallig nog een ander programma op, dit gaat niet namelijk want je kan maar 1x opnemen en 1x kijken.
Of 2x opnemen en analoog kijken.

Succes!
 
Ga ik doen bedankt voor je reacties. Als hij het blijft doen bel ik UPC
 
Hoi Davy

Gisteravond weer sterren dansen op het ijs handmatig ingeprogrammeerd en weer met het zelfde resultaat. Na een paar minuten springt hij weer terug naar het begin. Vorige week jouw raad nog opgevolgd en een willekeurig programma opgenomen en die konden we zonder problemen terug zien. Ik begrijp er niets meer van. Het lijkt wel dat het alleen bij dat programma gebeurt.
Wat kan ik nu nog doen???
 
Terug
Bovenaan