L
Liz1956
Hallo forumleden,
Ik ben nieuw hier, een enorme leek en heb dus al meteen een vraag
Ik overweeg om een UPC Royaal abonnement met DVR te nemen.
Nu heb ik een Sony Home Theater System (STR-KSL-60) en een Sony DVD Recorder (RDR-GX3).
Kan ik beide apparaten blijven gebruiken als ik besluit om de DVR van UPC te nemen?
Ik zou namelijk wel graag af en toe een dvd-tje willen blijven huren als 't zo uitkomt, maar ik weet
dus niet of ik dat met zo'n DVR ding kan afspelen (is dat geen harddisk zonder schijfjes?)
Dan zou ik toch graag mijn oude DVD recorder willen blijven gebruiken, samen met de 5 speakers die nu in huis staan.
Wie kan mij helpen en adviseren?
Alvast reuze bedankt, alle tips zijn erg welkom.
Groetjes
Liz
Ik ben nieuw hier, een enorme leek en heb dus al meteen een vraag

Ik overweeg om een UPC Royaal abonnement met DVR te nemen.
Nu heb ik een Sony Home Theater System (STR-KSL-60) en een Sony DVD Recorder (RDR-GX3).
Kan ik beide apparaten blijven gebruiken als ik besluit om de DVR van UPC te nemen?
Ik zou namelijk wel graag af en toe een dvd-tje willen blijven huren als 't zo uitkomt, maar ik weet
dus niet of ik dat met zo'n DVR ding kan afspelen (is dat geen harddisk zonder schijfjes?)
Dan zou ik toch graag mijn oude DVD recorder willen blijven gebruiken, samen met de 5 speakers die nu in huis staan.
Wie kan mij helpen en adviseren?
Alvast reuze bedankt, alle tips zijn erg welkom.
Groetjes
Liz
