A
amgammel
ik gebruik sinds kort DVR Royaal.
ik gebruik de recorder functie heel weinig.
toch staat de harddisk de hele dag irritant te zoemen.
is dit zoemen de hard disk of is de koeling ?
wordt de mediabox stiller als je hem op een 'koelere' plek zet ?
is er een manier om de harddisk geforceerd uit te schakelen.
bv door een bepaalde toetscombinatie in te drukken ?
zijn er andere 'verborgen' functies beschikbaar middels ?
bepaalde toetscombinaties op de afstandsbediening of op de mediabox
groet.
A.
ik gebruik de recorder functie heel weinig.
toch staat de harddisk de hele dag irritant te zoemen.
is dit zoemen de hard disk of is de koeling ?
wordt de mediabox stiller als je hem op een 'koelere' plek zet ?
is er een manier om de harddisk geforceerd uit te schakelen.
bv door een bepaalde toetscombinatie in te drukken ?
zijn er andere 'verborgen' functies beschikbaar middels ?
bepaalde toetscombinaties op de afstandsbediening of op de mediabox
groet.
A.
