• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[DVR] gele toets opname beschermen werkt niet meer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter klend
  • Startdatum Startdatum
K

klend

Hoi,

Bij mij werkt de 'gele knop' niet meer om op de DVR mijn opnames te beschermen. Hebben anderen dat ook? Ik weet niet of het ermee verband houdt, maar ik heb sinds kort het automatisch beheer van de opnames op 'aan' gezet omdat er te vaak opnames fout gingen, maar het lukt me niet om nu via de gele toets opnames te beschermen. Ook wanneer ik het automatisch beheer op uit zet lukt het me niet om opnames te beschermen.

Ik weet dat het 'vroeger' wel lukte maar ik had deze functie al een tijd niet meer gebruikt.
Heeft iemand anders dit ook?

Bij voorbaat dank
 
Mag ik aannemen dat je weet dat de gele knop NIET tegen de blauwe knop beschermt maar alleen beschermt voor overschrijving bij een volle harde schijf (0% beschikbaar)?
 
pb1 zei:
Mag ik aannemen dat je weet dat de gele knop NIET tegen de blauwe knop beschermt maar alleen beschermt voor overschrijving bij een volle harde schijf (0% beschikbaar)?

Ja dat mag je. Ik hoef ook niet tegen mijn stommiteiten beschermd te worden maar tegen die van de box. ;)
Hoe dan ook, ik dacht dat wanneer je de gele knop intoetst er een geel icoontje in de lijst met 'mijn opnames' komt (toch?)
Ik zie geen enkele feedback als ik op de gele toets druk, in het scherm van mijn opnames, en ik dacht dat dat wel moet gebeuren.

Wat ik wil is dat de box wel met de huidige opname doorgaat maar niet zomaar de eerste opname weggooit bij ruimtegebrek, maar -als die is aangemerkt voor bescherming- de op een na minst recentste- als je begrijpt wat ik bedoel. Precies daarvoor is de gele knop dacht ik.

Bedankt voor je antwoord
 
Na een reset van de box deed de gele toets het weer.
 
Terug
Bovenaan