K
klend
Hoi,
Bij mij werkt de 'gele knop' niet meer om op de DVR mijn opnames te beschermen. Hebben anderen dat ook? Ik weet niet of het ermee verband houdt, maar ik heb sinds kort het automatisch beheer van de opnames op 'aan' gezet omdat er te vaak opnames fout gingen, maar het lukt me niet om nu via de gele toets opnames te beschermen. Ook wanneer ik het automatisch beheer op uit zet lukt het me niet om opnames te beschermen.
Ik weet dat het 'vroeger' wel lukte maar ik had deze functie al een tijd niet meer gebruikt.
Heeft iemand anders dit ook?
Bij voorbaat dank
Bij mij werkt de 'gele knop' niet meer om op de DVR mijn opnames te beschermen. Hebben anderen dat ook? Ik weet niet of het ermee verband houdt, maar ik heb sinds kort het automatisch beheer van de opnames op 'aan' gezet omdat er te vaak opnames fout gingen, maar het lukt me niet om nu via de gele toets opnames te beschermen. Ook wanneer ik het automatisch beheer op uit zet lukt het me niet om opnames te beschermen.
Ik weet dat het 'vroeger' wel lukte maar ik had deze functie al een tijd niet meer gebruikt.
Heeft iemand anders dit ook?
Bij voorbaat dank
