• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DVR continu aan laten staan.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rob D
  • Startdatum Startdatum
R

Rob D

Voordat ik een DVR mediabox had, had ik een gewone mediabox, die ik altijd aan liet staan. Sinds ik de DVR mediabox heb, vergeet ik 'm regelmatige uit te zetten. Soms staat ie wel een week (non-stop) aan.
Kan dit kwaad?
 
hmmz, qua stroonkosten valt nog te bezien.
De consumentenbond klaagt steen en been over dat ding ook als ie standby staat.

Alleen de updates komen alléén als ie stanby staat.
Alhoewel dat schijnbaar ook al niet het geval meer is gezien de klachten dat ie zomaar midden in een programma begint met updaten.

Eigenlijk weet ik zelf ook niet meer... :o
 
Terug
Bovenaan