I
Ivens
Zijn er mensen die ervaring hebben met het bedienen van de nieuwe DVR met de Harmony 525 van Logitech?
Zoja welk type box heb je dan opgevoerd?
Ik gebruik nu de code's van de standaard mediabox DCI-52UPC.
Dit werkt wel maar uiteraard zonder de DVR functies.
Iemand enig idee hoe ik deze functies ook aan de praat krijg?
Zoja welk type box heb je dan opgevoerd?
Ik gebruik nu de code's van de standaard mediabox DCI-52UPC.
Dit werkt wel maar uiteraard zonder de DVR functies.
Iemand enig idee hoe ik deze functies ook aan de praat krijg?
;Ja bedankt Heb ik inmiddels geprobeert en nu werken de functies om direct op te nemen enz wel.