• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DVR bedienen met de Logitech A.B. Harmony 525

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ivens
  • Startdatum Startdatum
I

Ivens

Zijn er mensen die ervaring hebben met het bedienen van de nieuwe DVR met de Harmony 525 van Logitech?

Zoja welk type box heb je dan opgevoerd?
Ik gebruik nu de code's van de standaard mediabox DCI-52UPC.

Dit werkt wel maar uiteraard zonder de DVR functies.

Iemand enig idee hoe ik deze functies ook aan de praat krijg?
 
Je kan toch de commando's leren met de harmony, tenminste met die van mij wel.
Dus de AB's tegenover elkaar leggen en zo de functies inlezen.
 
Bert zei:
Je kan toch de commando's leren met de harmony, tenminste met die van mij wel.
Dus de AB's tegenover elkaar leggen en zo de functies inlezen.

:) ;Ja bedankt Heb ik inmiddels geprobeert en nu werken de functies om direct op te nemen enz wel.

Ik hou me wel aanbevolen als iemand het juiste type van de DVR kan achterhalen ;)
 
Ik heb een Logitech 656. Die kan niet leren van de UPC AB. Wel kan hij gebruik maken van instellingen die door iemand anders zijn gepost. Ik hoop dus dat iemand dat doet voor de DVR toetsen en even hier vermeldt onder welk typenummer ze bij Logitech op de website te vinden zijn.
 
Terug
Bovenaan