A
Amsterdave
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan de amateuristische software die de UPC DVR aanstuurt?? 
Enkele dingen die me te binnen schieten die NIET kunnen (en o-zo simpel in op te lossen zijn, mits de prioriteiten bij de productontwikkelaars juist zouden zijn):
- Waarom kan ik niet vanuit de gids een programma programmeren en deze direct op "wekelijks" zetten?
- Waarom, als ik al via de omslachtige handmatige methode iets programmeer, ontbreekt vervolgens de programmanaam?
- Waarom heeft de gids van de meeste zenders maar 2 dagen programmainfo??
- Waarom kan je niet op keyword zoeken door de gids??
etc. etc. de lijst is eindeloos!
Dingen als interactive, games etc. kunnen ze wat mij betreft ergens steken waar de zon niet schijnt... zeker zolang de 'basics' voor geen meter werken!
... is it just me??

Enkele dingen die me te binnen schieten die NIET kunnen (en o-zo simpel in op te lossen zijn, mits de prioriteiten bij de productontwikkelaars juist zouden zijn):
- Waarom kan ik niet vanuit de gids een programma programmeren en deze direct op "wekelijks" zetten?
- Waarom, als ik al via de omslachtige handmatige methode iets programmeer, ontbreekt vervolgens de programmanaam?
- Waarom heeft de gids van de meeste zenders maar 2 dagen programmainfo??
- Waarom kan je niet op keyword zoeken door de gids??
etc. etc. de lijst is eindeloos!
Dingen als interactive, games etc. kunnen ze wat mij betreft ergens steken waar de zon niet schijnt... zeker zolang de 'basics' voor geen meter werken!
... is it just me??
