• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DVR - amateurisme!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Amsterdave
  • Startdatum Startdatum
A

Amsterdave

Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan de amateuristische software die de UPC DVR aanstuurt?? ???

Enkele dingen die me te binnen schieten die NIET kunnen (en o-zo simpel in op te lossen zijn, mits de prioriteiten bij de productontwikkelaars juist zouden zijn):

- Waarom kan ik niet vanuit de gids een programma programmeren en deze direct op "wekelijks" zetten?

- Waarom, als ik al via de omslachtige handmatige methode iets programmeer, ontbreekt vervolgens de programmanaam?

- Waarom heeft de gids van de meeste zenders maar 2 dagen programmainfo??

- Waarom kan je niet op keyword zoeken door de gids??

etc. etc. de lijst is eindeloos!

Dingen als interactive, games etc. kunnen ze wat mij betreft ergens steken waar de zon niet schijnt... zeker zolang de 'basics' voor geen meter werken!

... is it just me??
 
bedankt voor je constructieve bijdrage, knuffa
 
ik moet je zeggen dat ik allang blij ben dat het nu in ieder geval eenbeetje werkt.

Zo rond de zomer 2007 het ik weken mijn gal zitten spuwen over de DVR software.

Ik ben alleen tot de conclusie dat 'ze' toch niets doen met alle kritiek.

Het enige dat zal helpen is een concurrent die een veel geavanceerder systeem biedt. Slechts van echte concurrentie worden ze bij UPC wakker. En dat is helaas nog niet echt het geval...
 
Amsterdave zei:
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan de amateuristische software die de UPC DVR aanstuurt?? ???
... is it just me??

Nee, ik ook. Ik had gehoopt dat er snel software-updates zouden volgen om het geheel wat geavanceerder te maken. Maar het is al een jaar doodstil.
 
Terug
Bovenaan