• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DVD recorder aansluiten op upc mediabox -DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Margreet B
  • Startdatum Startdatum
M

Margreet B

Heb net een nieuwe mediabox - DVR gekregen. Op de achterzijde zit maar 1 ingang voor antenne signaal .
Ik heb daar nu wel een splitter tussen om een antenne kabel voor mijn tv boven. Maar ik kan mijn kabel voor naar mijn DVD recorder nergens kwijt.
Weet iemand een oplossing hoe ik ook nog via mijn DVD recorder kan opnemen?
 
Terug
Bovenaan