M
Margreet B
Heb net een nieuwe mediabox - DVR gekregen. Op de achterzijde zit maar 1 ingang voor antenne signaal .
Ik heb daar nu wel een splitter tussen om een antenne kabel voor mijn tv boven. Maar ik kan mijn kabel voor naar mijn DVD recorder nergens kwijt.
Weet iemand een oplossing hoe ik ook nog via mijn DVD recorder kan opnemen?
Ik heb daar nu wel een splitter tussen om een antenne kabel voor mijn tv boven. Maar ik kan mijn kabel voor naar mijn DVD recorder nergens kwijt.
Weet iemand een oplossing hoe ik ook nog via mijn DVD recorder kan opnemen?
