wij zijn blijkbaar de enige, al kan ik me dat niet voorstellen.
Dan maar weer een oproep aan anoniem, Krijgen we de subs nog terug op Boomerang? Je mag ook reageren als er nog geen oplossing voor is dan weten we tenminste dat eraan gewerkt wordt.
Alvast bedankt!
edit:
werkt weer
bedankt!