- Berichten
- 1
Ik wil binnenkort een nieuwe tv aanschaffen , liefst natuurlijk met dvb-c . Maar aangezien nog maar 2 merken dit goed werkend hebben, en dit ook nog om kleine beelddiam. gaat, sta ik in dubio of ik gewoon een losse ontvanger moet nemen of dat ik wacht tot ze er wel zijn. Wie kan mij hierover een goede tip geven?