• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

duurt meer dan 2,5 minuut voor verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lina

Geachte lezers,

Ik zit al lang met de eerste vraag:
bij het aanzetten van de tv met digitale ontvanger (met opslag) zit er ergens iets fout.
Eerst dacht ik dat het aan mijn ongeduld zou liggen, maar me nu eens bij diverse andere Ziggo klanten laten voordoen met tv aanzetten etc.
Het is indertijd snel - snel geïnstalleerd door een monteur van Ziggo en die werd weer gecontroleerd door een chef - hebben ze het contact van de inkomende bekabeling van Ziggo gewijzigd.

Maar alles ten spijt zit ik nog steeds met een tv plus Digitale HD recorder die bijna na de eersten punten van het Journaal een prachtig beeld geven.

2 punt zins enkele dagen: er zijn zenders o.a. CNN die een vlekkerig beeld geven en een geluid of je met de vork door de pan gaat, vreselijk.

Verder dik tevreden met Ziggo, maar dit moet even opgelost worden daar er direct indertijd ook al een nwe Digitale HD recorder moest komen.
Ik vindt het lastig om te vragen, maar ik wordt ook ouder en dan is een goede tv zonder zorgen een prettig iets.
Graag reacties via mail
:frons:
 
2 punt zins enkele dagen: er zijn zenders o.a. CNN die een vlekkerig beeld geven en een geluid of je met de vork door de pan gaat, vreselijk.


:frons:

Vaak is dit een probleem met de bekabeling. Signalen van buitenaf (bijvoorbeeld die voor mobiele telefonie) worden dan opgevangen door de kabel en storen daardoor de TV-ontvangst op bepaalde zenders. Dit is te testen door de ontvanger met een kabelkeur kabel rechtstreeks op de hoofdaansluiting te monteren. Indien het probleem er dan nog steeds is, kunt u de helpdesk van ziggo bellen. Indien het beeld nu storingsvrij is, dan ligt het aan de bekabeling. Denk daarbij ook aan plastic kapjes op de stekkers en plastic splitters e.d.

pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan