- Berichten
- 835
Als ik nu met een Samsung decoder op één van de zenders Nederland 1,2 of 3 HD op de gele teletext knop druk moet ik eerst kiezen uit 2 OSD teletekst diensten, beide "Nederlands".
Dat komt omdat in de PMT bij de teletextcomponent nu 2 keer dezelfde teletextdescriptor is opgenomen. Bij de SD versies gaat het wel goed, daar zit gewoon een enkele descriptor.
Overigens is ook het audio-spoor met gesproken ondertiteling verdwenen.
Dat komt omdat in de PMT bij de teletextcomponent nu 2 keer dezelfde teletextdescriptor is opgenomen. Bij de SD versies gaat het wel goed, daar zit gewoon een enkele descriptor.
Overigens is ook het audio-spoor met gesproken ondertiteling verdwenen.