• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dubbele oproeptoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
34
Hoi

sinds enkele dagen hoor ik een dubbele oproeptoon als ik iemand bel (als bij de ander dus de telefoon rinkelt). Het zijn twee verschillende toonhoogtes met ook verschillende lengte en tussenpozen van rinkelen.

Weer iemand waar dit door komt? Ik gebruik een Siemens Gigaset 3000 dect telefoon.

Thanks
 
Ik en mijn schoonouders hebben hetzelfde "probleem".

Dit is al een hele tijd zo (daarvoor nooit last van gehad).

Ik zou je dus geen zorgen maken want bij ons is het ook op hetzelfde moment gekomen. Geen idee wat de reden erachter is.
Met verschillende telefoons (merken/typen) getest en allemaal hetzelfde.

Dus ik sluit me aan bij bovenstaand "probleem".

Nu nog een oplossing :P

Het is opzich niet heel erg lastig maar wel raar.

Gr. Kees.
 
heb ik ook......... in het @home tijdperk had ik zelfd dat als ik naar mezelf belde ik een hel vreemd geluid als ''overgangstoon'' hoorde, alsof je naar het buitenland belde, dit is niet meer. Maar de dubbele kiestoon bij het bellen (tweetonig) heb ik ook....... niks mis met je aansluiting dus......
 
Wat gebeurt er eigenlijk als je alleen kiestoon neemt, dus het groene knopje op je DECT indrukt of de hoorn van het gedraade toestel afneemt zonder een nummer te bellen?

Heb je dan een continue kiestoon of niet?
 
Ik heb hetzelfde probleem (Oud multikabel gebied) , echter volgens mij heb ik het niet bij iedereen die ik bel..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan