Hoi
sinds enkele dagen hoor ik een dubbele oproeptoon als ik iemand bel (als bij de ander dus de telefoon rinkelt). Het zijn twee verschillende toonhoogtes met ook verschillende lengte en tussenpozen van rinkelen.
Weer iemand waar dit door komt? Ik gebruik een Siemens Gigaset 3000 dect telefoon.
Thanks
sinds enkele dagen hoor ik een dubbele oproeptoon als ik iemand bel (als bij de ander dus de telefoon rinkelt). Het zijn twee verschillende toonhoogtes met ook verschillende lengte en tussenpozen van rinkelen.
Weer iemand waar dit door komt? Ik gebruik een Siemens Gigaset 3000 dect telefoon.
Thanks
