Dubbele CAI aansluiting

Johnny54

Moderator
Berichten
19.332
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijn broer heeft nu ± 7 maanden een Chello aansluiting. Technisch is alles in orde, maar die administratie hè.

Hij moest bij de installatie een aantal papieren tekenen, wat normaal is. Er stond echter een verkeerd gespelde naam op en geen wachtwoord. Na overleg door de monteur met Chello bleek eea geen probleem en hij kreeg een wachtwoord.

Nu krijgt hij al vanaf het begin facturen voor Chello (normaal) en voor een CAI aansluiting (abnormaal) die hij al via de nutsbedrijven (Eindhoven) betaald. (Hij betaald dus 2 x voor dezelfde aansluiting.)

Diverse telefoontjes naar Chello gepleegd.
"Ja meneer, vreemd, u heeft gelijk! Wij maken het in orde!"
Op dat laatste wacht hij nu al maanden.

Rare jongens die Chello medewerkers.
 
Zelfde probleem gehad met Chello.
De tv stond op naam van mijn vrouw.
Nadat we zijn getrouwd is dat zo gebleven.
Toen Chello besloot om van alle rekeningen 1 rekening te maken moest ik -omdat ik de Chello betaal- dus ook het kijkgeld gaan betalen.
Betaalden we dus dubbel.
Bellen, schrijven, weer bellen. Je kent het wel. Geen verandering.
Mijn vrouw heeft toen maar geweigerd om het kijkgeld nog langer te betalen.
tsja. Dan gaan ze aanmaningen sturen en dreigen met het incassobureau. Ook dat zullen de meesten wel herkennen.
Op een gegeven moment begonnen ze ons dus te bellen: of we het achterstallige bedrag even snel wilde betalen.
Kijk dan heb je ze waar je ze hebben wilt. In plaats van jouw probleem, is het hun probleem geworden. Ze willen je geld.
Het kon toen ineens wel snel geregeld worden.
Omdat het mijn vrouw was die niet betaalde, konden ze mij nooit afsluiten. Haar afsluiten was ook geen optie want haar aansluiting bestond dus niet meer sinds alles was overgeheveld naar mijn rekening.
Mijn advies is dus betaal 1 van de 2 rekeningen niet, en laat ze zweten.
 
Zweten, Chello medewerkers zweten niet als het om klanten gaat

Maar een deurwaarder krijgt jou wel, daar zijn ze erg makkelijk in, al binnen 3mnd geven ze dit al uit handen.....

of ze sluiten je zonder iets te zeggen af..
 
Terug
Bovenaan