Johnny54
Moderator
- Berichten
- 19.332
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Mijn broer heeft nu ± 7 maanden een Chello aansluiting. Technisch is alles in orde, maar die administratie hè.
Hij moest bij de installatie een aantal papieren tekenen, wat normaal is. Er stond echter een verkeerd gespelde naam op en geen wachtwoord. Na overleg door de monteur met Chello bleek eea geen probleem en hij kreeg een wachtwoord.
Nu krijgt hij al vanaf het begin facturen voor Chello (normaal) en voor een CAI aansluiting (abnormaal) die hij al via de nutsbedrijven (Eindhoven) betaald. (Hij betaald dus 2 x voor dezelfde aansluiting.)
Diverse telefoontjes naar Chello gepleegd.
"Ja meneer, vreemd, u heeft gelijk! Wij maken het in orde!"
Op dat laatste wacht hij nu al maanden.
Rare jongens die Chello medewerkers.
Hij moest bij de installatie een aantal papieren tekenen, wat normaal is. Er stond echter een verkeerd gespelde naam op en geen wachtwoord. Na overleg door de monteur met Chello bleek eea geen probleem en hij kreeg een wachtwoord.
Nu krijgt hij al vanaf het begin facturen voor Chello (normaal) en voor een CAI aansluiting (abnormaal) die hij al via de nutsbedrijven (Eindhoven) betaald. (Hij betaald dus 2 x voor dezelfde aansluiting.)
Diverse telefoontjes naar Chello gepleegd.
"Ja meneer, vreemd, u heeft gelijk! Wij maken het in orde!"
Op dat laatste wacht hij nu al maanden.
Rare jongens die Chello medewerkers.