Dan kun je meestal nog wel booten met dosprompt of in het ergste geval met de CD de recovery console starten waarna je met dos commando's de bestanden terug kunt kopiëren.
Ik denk dat hij de vele dll bestanden bedoelt die Windows in twee mappen opslaat. Ik laat ze altijd staan zodat ik bij een missende dll de kopie nog kan terugzetten op de plek waar het orgineel mist.