• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

dubbele bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik nog wel eens doe wanneer ik niet zeker ben of iets weg kan:

Even naar een andere map verplaatsen en een tijdje aankijken of het problemen geeft. Bij problemen kun je ze altijd terugplaatsen.
 
Wat ik nog wel eens doe wanneer ik niet zeker ben of iets weg kan:

Even naar een andere map verplaatsen en een tijdje aankijken of het problemen geeft. Bij problemen kun je ze altijd terugplaatsen.

Leuk als je pc niet meer wilt booten....

@LJC tja hoe bedoel je dubbel? Staat er echt bestand.exe bestand(2).exe ofzo?
 
Dan kun je meestal nog wel booten met dosprompt of in het ergste geval met de CD de recovery console starten waarna je met dos commando's de bestanden terug kunt kopiëren.

Ik denk dat hij de vele dll bestanden bedoelt die Windows in twee mappen opslaat. Ik laat ze altijd staan zodat ik bij een missende dll de kopie nog kan terugzetten op de plek waar het orgineel mist.
 
Dan kun je meestal nog wel booten met dosprompt of in het ergste geval met de CD de recovery console starten waarna je met dos commando's de bestanden terug kunt kopiëren.

Ik denk dat hij de vele dll bestanden bedoelt die Windows in twee mappen opslaat. Ik laat ze altijd staan zodat ik bij een missende dll de kopie nog kan terugzetten op de plek waar het orgineel mist.

Moet je wel weten hoe he ^^ Niet iedereen weet hoe en voor je ze onnodig problemen op de hals laat halen is het soms beter even door te vragen ^^
 
dubbell

Leuk als je pc niet meer wilt booten....

@LJC tja hoe bedoel je dubbel? Staat er echt bestand.exe bestand(2).exe ofzo?

ja, zoals je voorsteld maar alleen binnen de beveiligde windows mappen op mijn PC. De rest is opgeschoond via "duplicate cleaner".:cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan