G
Gaafjes
Als ik een serie opneem wordt deze dubbel opgenomen. Beide straten op dezelfde tijd en stoppen op dezelfde tijd. Bij herhaling van het programma precies hetzelfde. Ik zit dan met 4 dezelfde afleveringen. Dit gebeurt alleen bij series. Neem ik een enkelvoudig programma op, bijvoorbeeld een film, dan neemt de DVR deze slechts éénmaal op. Ook worden met de hand ingestelde programma's enkelvoudig opgenomen. Wie worstelt er nog meer met dit probleem en wie heeft de oplossing. PS. Terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik al geprobeerd. Hielp ook niet.
