M
martijn40
Ik heb op 15 oktober het internet Z1 pakket besteld. Ik kreeg een aantal dagen daarna een besteloverzicht via de post waarop stond dat ik 15,90 moest betalen voor televisie Z1 en 19,95 voor internet Z1 + aansluitkosten. Dit zou op 22 oktober ingaan.
Maar ik heb al televisie Z1 thuis. Misschien is het probleem dat ik in een gedeelde flat woon. Mijn huisbaas/huisgenoot heeft natuurlijk televisie Z1 op zijn naam staan. Misschien dat Ziggo daarom deze fout gemaakt heeft.
De klantenservice is gewoon totaal niet bereikbaar en op email reageren ze niet. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe is dit op te lossen? Ik heb overigens het pakket nog steeds niet binnen..
Maar ik heb al televisie Z1 thuis. Misschien is het probleem dat ik in een gedeelde flat woon. Mijn huisbaas/huisgenoot heeft natuurlijk televisie Z1 op zijn naam staan. Misschien dat Ziggo daarom deze fout gemaakt heeft.
De klantenservice is gewoon totaal niet bereikbaar en op email reageren ze niet. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe is dit op te lossen? Ik heb overigens het pakket nog steeds niet binnen..


