• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DTV in avond

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DeTim
  • Startdatum Startdatum
D

DeTim

Hallo,

Telkens als ik 's avonds tv zit te kijken met mijn thomson dvr krijg ik om de minuut ongeveer de melding dat ik geen toegang tot die zender heb, met plaatjes van die hangsloten. Dit is op alle zenders, ook op nederland 1 etc.

Overdag is het volgensmij niet, maar heb overdag nog niet heel lang tv gekeken.

Wat zou dit kunnen zijn?
 
Als "geen toegang" werkelijk de melding is die je krijgt, moet je gewoon even de Helpdesk bellen, die zorgen ervoor dat de rechten op jouw smartcard weer recht worden gezet en je probleem is verholpen.

Succes.
 
MartCom zei:
Als "geen toegang" werkelijk de melding is die je krijgt, moet je gewoon even de Helpdesk bellen, die zorgen ervoor dat de rechten op jouw smartcard weer recht worden gezet en je probleem is verholpen.

Succes.

Nou, je hebt het nu van een “echte” UPC-werknemer gehoord, sla je slag en kom er bij...of zoiets :P

Overigens, no offense to you MartCom, goede zaak dat je mensen op het juiste spoor zet hoor...
 
Terug
Bovenaan