P
PVA
Mede forumleden,
Ik lees op de Ziggo site dat als je digitale tv neemt je 16,95 p/m moet betalen. Nu ken ik een aantal mensen, die mij hebben laten zien (bankrekening) dat ze niets betalen voor digitale tv. Hiermee bedoel ik dan de gewone zenders, plus aljazeera etc. Geen extra pakket.
Dit in tegenstelling tot wat de ziggo-site vermeld. Of komt dit omdat deze mensen oud @home klanten waren, en er toen nog niets voor betaalden. Mijn vraag is nu, als ik eredivisielive bijv. wil aanschaffen, wat kost mij dit dan naast een digitale ontvanger en de 14,95 voor het pakket eredivisielive. Is dit die 16,95? of toch niets? Opzich staat het duidelijk op de site, maar vreemd dat meerdere mensen hier niets voor hoeven te betalen. (Ik heb het niet over alles in 1 pakketen o.i.d, gewoon een losse decoder + digitale tv.)
Hoop dat jullie hier meer over kunnen vertellen.
BVD
Ik lees op de Ziggo site dat als je digitale tv neemt je 16,95 p/m moet betalen. Nu ken ik een aantal mensen, die mij hebben laten zien (bankrekening) dat ze niets betalen voor digitale tv. Hiermee bedoel ik dan de gewone zenders, plus aljazeera etc. Geen extra pakket.
Dit in tegenstelling tot wat de ziggo-site vermeld. Of komt dit omdat deze mensen oud @home klanten waren, en er toen nog niets voor betaalden. Mijn vraag is nu, als ik eredivisielive bijv. wil aanschaffen, wat kost mij dit dan naast een digitale ontvanger en de 14,95 voor het pakket eredivisielive. Is dit die 16,95? of toch niets? Opzich staat het duidelijk op de site, maar vreemd dat meerdere mensen hier niets voor hoeven te betalen. (Ik heb het niet over alles in 1 pakketen o.i.d, gewoon een losse decoder + digitale tv.)
Hoop dat jullie hier meer over kunnen vertellen.
BVD