Ik heb inmiddels een half jaar een fiberpower60 abbo bij UPC met het Cisco EPC3000 modem. Gistermiddag viel de internetverbinding helemaal uit. Na een ruim uur werd de verbinding weer hersteld maar sinds dat moment brandt het DS-lampje van het modem niet en heb ik een retetrage verbinding. Modem uit en weer aanzetten lijkt in eerste instantie te helpen, alle vier de lampjes gaan een voor een weer branden maar na een minuut reset het modem zichzelf nog twee keer waarna alle lampjes behalve het DS-lampje branden. De klantenservice van UPC heeft weer eens een enorme wachtrij dus probeer ik het in eerste instantie hier. Waar ik namelijk vooral benieuwd naar ben is of dit duidt op een defect modem of duidt op verkeerde instellingen bij UPC. Wie kan daar iets zinnigs over zeggen?
