J
jeuj
Eind vorig jaar heb ik mijn abonnement aangepast naar "meer tv / 50 MB".
Daarvoor had ik voor bellen de onbeperkt EU variant. Nu het gewoon bellen standaard.
Ik was verrast door de extra kosten die ik moet betalen voor "Driegesprek" en "Nummerweergave". Ik was er vanuit gegaan dat dat gratis was. Ik heb zojuist nog eens nagekeken op de UPC site en zie nu dat bij bellen standaard deze opties inderdaad 1,15 euro kosten. Dat had graag de volgende keer wel beter aangegeven mogen worden.
Kan ik makkelijk van dat driegesprek af komen? Ik herinner me ook niet dat ik geactiveerd heb.
Daarvoor had ik voor bellen de onbeperkt EU variant. Nu het gewoon bellen standaard.
Ik was verrast door de extra kosten die ik moet betalen voor "Driegesprek" en "Nummerweergave". Ik was er vanuit gegaan dat dat gratis was. Ik heb zojuist nog eens nagekeken op de UPC site en zie nu dat bij bellen standaard deze opties inderdaad 1,15 euro kosten. Dat had graag de volgende keer wel beter aangegeven mogen worden.
Kan ik makkelijk van dat driegesprek af komen? Ik herinner me ook niet dat ik geactiveerd heb.
