• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Drie weken vooruit EPG bij Ziggo uitsluitend op de Horizon

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuifschoen

Forum Gebruiker
Berichten
485
https://www.totaaltv.nl/nieuws/19633/meer-epg-informatie-op-ziggo-horizon.html


Je ziet nu al duidelijk dat Liberty Global er alles aan doet om zoveel mensen weg te krijgen van de CI plus modules.

Gewoon het product met CI plus, slechter maken ( beperkte EPG, minder smartcards voor nieuwe abonnees)

Maar wel drie weken EPG geven op de Horizon.

Wat een achterbakse handelswijze is dit, vind ik.

Ik hoop dat veel klanten laten merken dat ze dit niet pikken!
 
Re:

Niet alleen voor CI-gebruikers maar ook voor mensen met een gewone kabeldecoder. Maar de mensen betalen wel evenveel voor de zenders en hebben dus evenveel recht op die info. Wat is de volgende stap? Een grote mededeling 24/7 in beeld dat je niet via Horizon kijkt en de melding pas weggaat als je zo'n box neemt?
 
Ik adviseer iedereen om Ziggo te laten weten, dat ze dit asociaal vinden.

Het is technisch prima mogelijk weken vooruit een uitgebreide EPG te geven met DVB-C.

In een paar weken tijd vernietigt Liberty Global al veel goede dingen, waar Ziggo voor stond.

Dit kan niet ongestraft doorgaan lijkt me.

Dit beleid gaat ze veel klanten kosten in de toekomst. Daar ben ik van overtuigd.
 
maak melding bij Kassa of Radar. Misschien pakken zij het op.
 
Heb ik al gedaan. Hoop dat veel Ziggo klanten dit doen.

Eéndracht maakt macht .
 
Volgens mij was het al zo bij UPC. Als men een gewone Mediabox nam, dan had die korter EPG. Tevens de nieuwe pakketten zijn duurder dan voormalige Ziggo pakketten. Dus Ziggo kan in feite zeggen dat prijs van 3 weken EPG zit al in huurprijs van Horizon ingebakken. Dat neemt niet weg dat wij nu zelfde (of meer) voor oude Ziggo betalen en daar zat wel langere EPG bij. Dat is Ziggo keuze om het korter te maken en ze kunnen het weer terugdraaien. Heeft Ziggo niet gezegd dat voor oude abonees niets zal veranderen??

Zo, heb je bij Kassa of Radar geklaagd? Doe ik mee!
 
Het lijkt me nu er steeds meer moderne televisies gebruikt worden waarmee je ook kan opnemen dat CI plus het meest gebruikte en bedieningsvriendelijk is.

Tevens heeft Ziggo een troef in handen, die de glasvezelaanbieders nu nog niet kunnen bieden.

"Kijken zonder extra stroom vretende losse kastjes en extra afstandsbedieningen en kabels"

Onbegrijpelijk dat het nieuwe Ziggo, dit grote voordeel op de concurrentie zo makkelijk te grabbel gooit.
 
Ik waardeer het van Ziggo dat ik naar een abonnement met HB kan overstappen en toch mijn smartcards kan blijven gebruiken. Combi van 2 goede zaken. De HB voor opnemen en programmagids en rest van de tv's en mijn Humax gewoon nog kunnen gebruiken. Ze hadden ook kunnen stellen dat je bij nieuw abonnementsvorm geen oude smartcards meer zou kunnen gebruiken.
 
Maar zijn die 3 weken epg op de Horizon Box ook beter met de informatie van de filsm/programma's? Drie weken klinkt leuk, maar als dat gewoon dezelfde info is die we nu hebben lijkt het mij nog steeds niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan