• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dramatische service

  • Onderwerp starter Gordon Shumway
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gordon Shumway

Mijn laatste bericht aan Ziggo:

Gelukkig is vrijdag de monteur geweest en heeft hij gezorgd dat de Cisco HD ontvanger van Ziggo 24uur heeft gewerkt.
Jammer dat we nu alleen geen geluid hebben bij televisie kijken.
Zojuist de derde factory reset gedaan van de dag en nu hebben we weer geluid. Het werkt weer voor even.
Sinds November 2014 problemen.
De derde ontvanger in een jaar.
Vier keer monteur op bezoek.
Eindeloze discussie met de afdeling klanten service, die geen service verleent.
En nog steeds werkt het niet.
Netto resultaat, Ziggo levert prut apparatuur.
Ziggo weet dat de Cisco ontvanger troep zijn, maar toch scheept ze haar trouwe klanten er mee op.
Geschreven brieven worden "onbestelbaar" retour gestuurd, klanten service behandeld je als een kleuter. "zit het stekkertje" er in. Is het tv'tje wel aangesloten......?
Van Ziggo ontvang ik graag het volgende;
- vanaf november 2014 restitutie van alle abonnementsgelden;
- vergoeding van opgenomen verlof om monteur te ontvangen (3x 8 werkuren)
Daarnaast binnen 1 week een werkende Samsung of Humax ontvanger zonder verdere verplichtingen.
Graag ook geen wijsneus reactie dat we dit in een PM moeten doen en het centraal moeten houden.
Het is centraal via de sociale media tot het opgelost is!
Bij uitblijven van een inhoudelijke reactie (waarin aan mijn bovenstaande verzoeken wordt voldaan) voor maandag 16 januari 2015, 12.00. Volgt officiële in gebreke stelling en melding bij geschillen commissie.
einde bericht
 
Je zit hier op een forum wat niet van Ziggo zelf is maar slechts de mogelijkheid biedt om gebruikers onderling te laten communiceren. Er lezen inderdaad medewerkers mee en die vragen om een PM.

Je bericht zal daarom denk ik dan ook niets uithalen.
 
Ik denk toch dat je hier bot vangt... dit is een Ziggo gebruikers forum..
Je zult het toch via de 'officiële' kanalen moeten proberen.
 
Sluit mij volledig aan bij mijn voorgangers. En al zou deze klacht dan al als zijnde officieel gezien kunnen worden, dan nog laat je Ziggo in feite kansloos daar 16 januari 2015 niet op een maandag valt en ook nog eens enkele weken in het verleden ligt. Niet onnodig andere forumleden met onderlinge problemen tussen jou en Ziggo opzadelen a.u.b. :giveup:
 
Beste mensen,
Ik weet dat dit een gebruikers forum is.
Echter weet ook dat er Ziggo medewerkers mee kijken.
Grt
Gordon
 
Kan me goed voorstellen dat deze problemen voor de nodige frustraties kunnen zorgen. Op dit forum acht ik je echter nagenoeg kansloos. Denk dat je op de "Ziggo Community" (https://community.ziggo.nl/) meer kans maakt daar deze wel onder het beheer van Ziggo valt. Voorwaarde zal waarschijnlijk wel zijn dat je niet met dreigementen moet komen. Succes.
 
Gezien je bericht hierboven heb je dus een maand geleden al een klacht ingediend bij "de geschillencommissie". Wat was hun reactie?
 
Aannemende dat je 16 februari 2015 om 12:00 bedoelde.

Dit is het geweest. En wat denk je nu te gaan doen. Een ingebrekestelling zal lastig worden ;)

Ziggo levert slechts signaal bij het AOP af. Daarna is het de verantwoording van de klant het signaal af te handelen. Je kunt Ziggo niet in gebreke stellen voor storingen aan jouw bekabeling en/of apparatuur. Je kunt ze om die reden ook niet dwingen goede apparatuur te leveren. Immers eigen verantwoording. Je zult aantoonbaar moeten maken dat Ziggo in gebreke is en anders kun je je hier in op beroepen en heb je juridisch een zeer zwak verhaal wat je gegarandeerd zult verliezen.
 
Het lijkt me dat topicstarter duidelijk genoeg gemaakt heeft dat ziggo ook de apparatuur heeft geleverd dus er ligt wel degelijk verantwoordelijkheid bij ziggo.
 
Het lijkt me dat topicstarter duidelijk genoeg gemaakt heeft dat ziggo ook de apparatuur heeft geleverd dus er ligt wel degelijk verantwoordelijkheid bij ziggo.

Er is bij Ziggo geen sprake van huur model en legt hierbij (Na de wettelijk bepaalde garantie termijn op de door Ziggo geleverde ontvanger) de verantwoordelijkheid bij de klant. De Cisco waar ts het over heeft is een model wat al geruime tijd niet meer door Ziggo wordt geleverd. Aangenomen dat de apparatuur niet meer binnen de garantie periode valt heeft deze klant weinig om zijn gelijk op te halen.

Bij een huur model ala UPC/Caiway is de verhurende partij ten aller tijde verantwoordelijk voor deugdelijk werkende apparatuur. Deze kan dan ook wel aansprakelijk gesteld worden als de apparatuur en/of signaal op AOP niet goed zijn.

Toch fijn dat ts ook niet meer reageert. Misschien wil deze klant ook niet eens geholpen worden maar slechts zijn verhaal doen. Dit helpt deze klant echter niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan