Gordon Shumway
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4
Mijn laatste bericht aan Ziggo:
Gelukkig is vrijdag de monteur geweest en heeft hij gezorgd dat de Cisco HD ontvanger van Ziggo 24uur heeft gewerkt.
Jammer dat we nu alleen geen geluid hebben bij televisie kijken.
Zojuist de derde factory reset gedaan van de dag en nu hebben we weer geluid. Het werkt weer voor even.
Sinds November 2014 problemen.
De derde ontvanger in een jaar.
Vier keer monteur op bezoek.
Eindeloze discussie met de afdeling klanten service, die geen service verleent.
En nog steeds werkt het niet.
Netto resultaat, Ziggo levert prut apparatuur.
Ziggo weet dat de Cisco ontvanger troep zijn, maar toch scheept ze haar trouwe klanten er mee op.
Geschreven brieven worden "onbestelbaar" retour gestuurd, klanten service behandeld je als een kleuter. "zit het stekkertje" er in. Is het tv'tje wel aangesloten......?
Van Ziggo ontvang ik graag het volgende;
- vanaf november 2014 restitutie van alle abonnementsgelden;
- vergoeding van opgenomen verlof om monteur te ontvangen (3x 8 werkuren)
Daarnaast binnen 1 week een werkende Samsung of Humax ontvanger zonder verdere verplichtingen.
Graag ook geen wijsneus reactie dat we dit in een PM moeten doen en het centraal moeten houden.
Het is centraal via de sociale media tot het opgelost is!
Bij uitblijven van een inhoudelijke reactie (waarin aan mijn bovenstaande verzoeken wordt voldaan) voor maandag 16 januari 2015, 12.00. Volgt officiële in gebreke stelling en melding bij geschillen commissie.
einde bericht
Gelukkig is vrijdag de monteur geweest en heeft hij gezorgd dat de Cisco HD ontvanger van Ziggo 24uur heeft gewerkt.
Jammer dat we nu alleen geen geluid hebben bij televisie kijken.
Zojuist de derde factory reset gedaan van de dag en nu hebben we weer geluid. Het werkt weer voor even.
Sinds November 2014 problemen.
De derde ontvanger in een jaar.
Vier keer monteur op bezoek.
Eindeloze discussie met de afdeling klanten service, die geen service verleent.
En nog steeds werkt het niet.
Netto resultaat, Ziggo levert prut apparatuur.
Ziggo weet dat de Cisco ontvanger troep zijn, maar toch scheept ze haar trouwe klanten er mee op.
Geschreven brieven worden "onbestelbaar" retour gestuurd, klanten service behandeld je als een kleuter. "zit het stekkertje" er in. Is het tv'tje wel aangesloten......?
Van Ziggo ontvang ik graag het volgende;
- vanaf november 2014 restitutie van alle abonnementsgelden;
- vergoeding van opgenomen verlof om monteur te ontvangen (3x 8 werkuren)
Daarnaast binnen 1 week een werkende Samsung of Humax ontvanger zonder verdere verplichtingen.
Graag ook geen wijsneus reactie dat we dit in een PM moeten doen en het centraal moeten houden.
Het is centraal via de sociale media tot het opgelost is!
Bij uitblijven van een inhoudelijke reactie (waarin aan mijn bovenstaande verzoeken wordt voldaan) voor maandag 16 januari 2015, 12.00. Volgt officiële in gebreke stelling en melding bij geschillen commissie.
einde bericht