I
Iceman_B
Ongelooflijk, na 12 jaar snappen ze er nog geen moer van!
Bellen moet naar een BETAALD 0900 nummer, dan DAN NOG STA IK GODVERDOMME 10 MINUTEN TE WACHTEN!
En dit is om 13:16 op een MAANDAG!
Ik heb net 60 uur zonder ENIG signaal gezeten en wil nu iemand spreken over restitutie, sta ik NOG te wachten.
En ondertussen maar dokken.
Ben er nu wel klaar mee UPC, het was mooi.
Ik ga opzoek naar een fiber provider, er zijn er hier gelukkig al een aantal.
Bellen moet naar een BETAALD 0900 nummer, dan DAN NOG STA IK GODVERDOMME 10 MINUTEN TE WACHTEN!
En dit is om 13:16 op een MAANDAG!
Ik heb net 60 uur zonder ENIG signaal gezeten en wil nu iemand spreken over restitutie, sta ik NOG te wachten.
En ondertussen maar dokken.
Ben er nu wel klaar mee UPC, het was mooi.
Ik ga opzoek naar een fiber provider, er zijn er hier gelukkig al een aantal.