• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dramatische klantenservice

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Iceman_B
  • Startdatum Startdatum
I

Iceman_B

Ongelooflijk, na 12 jaar snappen ze er nog geen moer van!

Bellen moet naar een BETAALD 0900 nummer, dan DAN NOG STA IK GODVERDOMME 10 MINUTEN TE WACHTEN!
En dit is om 13:16 op een MAANDAG!

Ik heb net 60 uur zonder ENIG signaal gezeten en wil nu iemand spreken over restitutie, sta ik NOG te wachten.
En ondertussen maar dokken.

Ben er nu wel klaar mee UPC, het was mooi.
Ik ga opzoek naar een fiber provider, er zijn er hier gelukkig al een aantal.
 
Als je zonder signaal zit, en dit duurt een tijd heb je recht op een vergoeding.
De vergoeding hoor je gewoon te ontvangen, het nummer kost inderdaad 10 cent per min. (min punt)
 
Mja, ik heb de voorwaarden er even bijgepakt en de vergoedingen zijn echt mager.
Volgens mij betaal ik een kwart van mijn restitutie aan in-de-rij-staan kosten.

Dit heet, jammer genoeg, zakendoen anno 2011.

Eigenlijk staat de vergoeding totaal niet in verhouding met de schade, maar dat is wellicht een andere discussie.
Ik vind het vooral jammer dat UPC helemaal niets aan klantenbinding doet.
Ohja, ik mocht meedoen met een pilot van 120Mbit, dat was wel ok.
Natuurlijk vergeten ze dan weer hun modem op te halen en andere zooi.....

Ik ben in ieder geval niet voornemens om te gaan wachten totdat UPC hun zaken op orde heeft.
 
Ik ben goed geholpen anderhalf jaar geleden toen ik in de zomer elke dag wel een storing had, heb 3 maanden gratis internet gekregen. Wel een brief geschreven.
 
Ach, het is overal wat natuurlijk. En een schadevergoeding bij een consumentenabo bij een onderbreking van 60 uur zal hooguit 60/744 = 8% van de maandelijkse bijdrage kunnen bedragen (uitgaande van een maand van 31 dagen). Daar word je dus niet echt wijzer van. Probeer het dus allemaal gewoon een beetje in perspectief te blijven zien. Eén ding is zeker: welke provider je ook hebt, het gaat geheid een paar keer goed mis.
 
De vergoeding word gegeven vanaf het moment dat de storing gemeld is tot dat deze verholpen is. Dit is dan €1,- per produkt per 24 uur dat het probleem er is.

https://www.upc.nl/pdf/upc_garantieregeling.pdf
 
Daarvoor zou ik niet in de wacht gaan hangen maar gewoon het contactformulier invullen, dat kost je ook geen belminuten.
 
Terug
Bovenaan