P
Pete!
Hoi Mensen,
Wil even mijn frustraties met julie delen, misschien lucht dat op
Ik heb een Ziggo Z1 abonnement (voormalig casema midi), en bij dat abonnement zou ik een download snelheid moeten hebben van 1700 kbps.
Tot een maand geleden geen enkel probleem, tot begin Oktober de download snelheid ineens viel tot 10-20 kbps!!!!
Na 3x ziggo bellen werd er een monteur gestuurd, en het eerste uur had ik goed internet waarna het weer in zakte. Wederom de monteur laten komen en nu hadden we een dag lang goede snelheid. Wderom een monteur laten komen, toen de moenteur klaar was en onsite had ik een download snelheid van 1200 kbps, maar dat zou nog wel beter worden werd mij verteld. Het werd echter alleen maar slechter dus ik ziggo weer bellen voor een nieuwe afspraak. Monteur zou op Woensdag komen en op de zondag er voor had ik plots een download snelheid van 1700 kbps, op maandag en dinsdag ook nog goed dus ik de afspraak gecancelled. Op donderdag begon het opnieuw, dus gister ochtend heeft mijn vriendin coesproken met ziggo en werd ons aangerdan om de netwerkkabel te vervangen. Wij dat keurig gedaan en ik gisteravond terug gebeld.
Deze medewerker leek de geschiedenis van de afgelopen maand volledig te negeren en bleef 90 minuten lang volhouden dat het een probleem was met mijn pc. Ik heb thuis 2 pc's, een desktop en een laptop van mn werk en beide met het zelfde probleem. Niet heel waarschijnlijk dus dat het een pc probleem is. Na een gesprek van 90 minuten heb ik een monteur geist en werd mij verteld: dat kan ik niet doen meneer, dan krijg ik op mn flikker en dat bent u niet waard. Als reactie zei ik: de klant is toch koning? er is hier duidelijk meer aan de hand. Toen kreeg ik te horen: meneer, die uitdrukking wordt al 30 jaar niet meer gebruikt, we betalen allemaal en ziijn allemaal gelijk. Ik kon mn oren niet geloven....Uiteindelijk toch een monteur laten komen, ik hoop maar dat die alles oplost want ik weet het niet meer.
Bedankt voor het luisteren naar mn gezeik
Als mensen net zo een ervaring hebben gehad, of andere tips hebben hoor ik dat graag.
Pete
Wil even mijn frustraties met julie delen, misschien lucht dat op

Ik heb een Ziggo Z1 abonnement (voormalig casema midi), en bij dat abonnement zou ik een download snelheid moeten hebben van 1700 kbps.
Tot een maand geleden geen enkel probleem, tot begin Oktober de download snelheid ineens viel tot 10-20 kbps!!!!
Na 3x ziggo bellen werd er een monteur gestuurd, en het eerste uur had ik goed internet waarna het weer in zakte. Wederom de monteur laten komen en nu hadden we een dag lang goede snelheid. Wderom een monteur laten komen, toen de moenteur klaar was en onsite had ik een download snelheid van 1200 kbps, maar dat zou nog wel beter worden werd mij verteld. Het werd echter alleen maar slechter dus ik ziggo weer bellen voor een nieuwe afspraak. Monteur zou op Woensdag komen en op de zondag er voor had ik plots een download snelheid van 1700 kbps, op maandag en dinsdag ook nog goed dus ik de afspraak gecancelled. Op donderdag begon het opnieuw, dus gister ochtend heeft mijn vriendin coesproken met ziggo en werd ons aangerdan om de netwerkkabel te vervangen. Wij dat keurig gedaan en ik gisteravond terug gebeld.
Deze medewerker leek de geschiedenis van de afgelopen maand volledig te negeren en bleef 90 minuten lang volhouden dat het een probleem was met mijn pc. Ik heb thuis 2 pc's, een desktop en een laptop van mn werk en beide met het zelfde probleem. Niet heel waarschijnlijk dus dat het een pc probleem is. Na een gesprek van 90 minuten heb ik een monteur geist en werd mij verteld: dat kan ik niet doen meneer, dan krijg ik op mn flikker en dat bent u niet waard. Als reactie zei ik: de klant is toch koning? er is hier duidelijk meer aan de hand. Toen kreeg ik te horen: meneer, die uitdrukking wordt al 30 jaar niet meer gebruikt, we betalen allemaal en ziijn allemaal gelijk. Ik kon mn oren niet geloven....Uiteindelijk toch een monteur laten komen, ik hoop maar dat die alles oplost want ik weet het niet meer.
Bedankt voor het luisteren naar mn gezeik
Als mensen net zo een ervaring hebben gehad, of andere tips hebben hoor ik dat graag. Pete