DRAMA: overstappen op alles-in-1

Status
Niet open voor verdere reacties.

blabla01

Forum Gebruiker
Berichten
4
Na een mooi praatje aan de deur toch besloten alles in 1 te nemen. Overstappen allemaal geen probleen Ziggo regelt t. Bij ons was t wel wat ingewikkeld internet en tv staat op verschillende namen. Tel bij KPN(ISDN)
Brief binnen gehad was niet helemaal zoals ik wilde dus bellen met helpdesk
WAT EEN DRAMA IS DAT ZEG!!! Ik kom er gewoon niet uit(steeds in de wacht. hele top 40 gehoord) en toen liep t systeem ook al vast na een 2x een half uur ik was laaiend.
Dus naar t bezoekadres alles geregeld klonk goed.
Nu heeft casema mijn tv alvast opgezegt terwijl de monteur pas 12 maart komt en de 3 smartcards apart geactiveerd zodat ik nog wel tv heb.
Nou je raad t al savonds geen tv meer alleen ned 1.
Weer naar de balie s ochtends er is een foutje gemaakt ze hadden nooit de tv mogen afsluiten voor 12 maart en kunnen dat ook niet terugdraaien. Kan wel analoog kijken ppfff... maar geen EDL.
Kaarten weer geactiveerd maar nu liggen er alweer 2 kaarten uit en houd de laatste kaart het nog t weekend?? Ik kan toch niet elke dag die 3 smartcards laten activeren tis ook niet naast de deur.
Ik word hier doodziek van.
Dalijk kunnen we niet eens voetbal(EDL) kijken t weekend.
:sad::sad::sad:
 

harrie123

Forum Gebruiker
Berichten
44
Mijn ervaring met Ziggo is ook dat iedere aanvraag of wijziging die ik via een medewerker doe uitmondt in een situatie die totaal afwijkt van wat wordt afgesproken. Dat is best knap, gewoon ruime schadevergoeding vragen, heeft Ziggo mij ook meerdere keren toegewezen.
 
Topicstarter
Topicstarter
B

blabla01

Forum Gebruiker
Berichten
4
Inmiddels alles geregeld en t werkt nog ook!!!
Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar ja....
Ik zal alleen nooit meer de helpdesk bellen.
Ik ben bij de servicebalie geweest in Den Haag. Daar is ook nog van alles fout gegaan maar via ziggowebcare op twitter snel en goed geholpen!!!! Dus problemen met ziggo----->>> twitterrrr
Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 2.3.6; nl-nl; SAMSUNG GT-I8160/I8160BOLK2 Build/GINGERBREAD) AppleWebKit/533.1 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/533.1
 

Tamjersop

Forum Gebruiker
Berichten
1
Klacht Interactieve tv en verkeerde facturen

Doordat ik na een paar keer bellen naar de klantenservice van Ziggo over een niet werkende Interactieve tv: vaak storingen en de onduidelijke facturen; (waar ik na een half uur gesproken had met medewerkers, nog niet duidelijk werd geholpen) besloot ik om de klachtenformulier van Ziggo op hun site in te vullen. Ook deze kreeg ik via mijn e-mail adres terug. Mail delivery failed!

De facturen kloppen niet wat ik bij het afsluiten van Ziggo Alles in 1 Plus van nl € 53,95 per maand.

Ziggo rekent bij mijn laatste factuur een bedrag € 25,50 extra bij voor de maanden 1 april t/m 1 juli?! Dit bedrag zat niet bij mijn vorige factuur. Ik heb ook geen extra's afgesloten bij Alles in 1 Plus.

Ook zal ik deze brief die ik via mail heb gestuurd en weer terug heb gekregen, ook aangetekend naar Ziggo sturen.

Nadat ik had besloten om Alles in 1 van Ziggo te nemen, (ik had al tv en radio van Ziggo via kabel) heb ik mij 2x aangemeld via internet. De 1e keer had ik het zelf gedaan en de 2x keer door een goede verkoper van de Block laten doen icm nieuwe aangeschafte tv. Beide keren een datum voor een monteur te laten komen, doorgegeven en bevestigd gekregen. Notabene voor die 2 dagen een vrije dag moeten nemen. Geen monteur te zien! Was het bij Ziggo dit helemaal niet doorgekomen via internet. De klantenservice van Ziggo gebeld en deze vertelde mij dat ik het telefonisch moest doen. Ik was op dat moment aan het twijfelen, nadat het dus 2x verkeerd was gegaan bij Ziggo. Hij heeft mij overgehaald, ook omdat ik al via de kabel tv en radio van Ziggo had.

Ziggo zou het regelen bij het overstappen van KPN internet. Dit gebeuren was op 5 januari 2013, een maand opzegtermijn voor KPN en per 6 februari zou Alles in 1 van Ziggo abonnement starten. Woensdag 30 januari in de middag kwam nu wel de monteur van Ziggo. Interactieve tv en internet werkte niet meteen. Ik moest 48 uur wachten volgens de monteur en een collega van hem bij de klantenservice die hij die middag had gebeld. De 1e twee dagen na installatie kon ik dus geen interactieve tv via de recorder kijken. Hier bleef het niet bij. Vanaf de installatie kan ik regelmatig niet op interactieve tv komen. Geen vebinding kunnen maken. Het beeld blijft hangen of wordt tijdens een film kijken plotseling afgebroken. Had een aantal keren de klantenservice hierover gebeld, de instellingen van de recorder een paar keer opnieuw gedaan. Het helpt een paar dagen, daarna herhaald dit steeds weer. Nu Ziggo On Demand een nieuwe menustructuur heeft, werkt het nog trager dan voorheen. Om bij het volgende menublok te komen moet ik wel 5 min. wachten. Al met al heb ik sinds 31 januari weinig gebruik kunnen maken van interactieve tv van Ziggo.

Wel werd er op mijn eerste factuur een bedrag van 1,71 voor de dagen 31.01.2013 tot 01.02.2013 extra afgeschreven?! Ook ontving ik nog steeds een acceptgiro van Ziggo voor 3 maanden tv standaard, terwijl ik dit al in december had doorgegeven. Hierover de klantenservice gebeld. Deze mevrouw vertelde mij dat het langs elkaar heen is gegaan en dat ik dit bedrag voor de 3 maanden (jan/feb/mrt) toch moest betalen. Dat daarna door Ziggo voor de maanden feb/mrt wordt terug gestort, want v.a. 31 januari is mijn Alles in 1 abonnement van Ziggo ingegaan. Hoe omslachtig is dit vraag ik mij af. Ik heb netjes voor de maand Januari het bedrag voor tv standaard betaald. Bij mijn factuur van 28 maart staat bij
de maandelijkse abonnementbedrag van 53,95 voor Alles in 1 (Plus) ook nog een extra bedrag van 25,50 voor de periode 01.04.2013 tot 01.07.2013?! Dus ik betaal nog steeds de abonnement voor de kabel?!

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het geleverde produkt van Ziggo en de onduidelijke ontvangen factuur. Tot op heden zijn mijn klachten niet naar mijn tevredenheid opgelost, daarom stel ik Ziggo in gebreke. Dit is immers waar ik voor betaal. Ik betaal niet voor lucht. Volgens de Ombudsman kan ik op grond van artikel 6:265 van het Burgerlijk Wetboek mijn contract ontbinden. Ik hoef geen wachttijd en geen opzegtermijn in acht te nemen.
Graag wil ik wat duidelijkheid via mijn mail adres ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan