• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

draadloze usb adapter

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joonie
  • Startdatum Startdatum
J

joonie

Heb ik deze netgear adapter wel nodig?
ik heb 2 laptops een xp een vista. De een werkt met de geinstaleerde adapter
en de vista heb ik naar netwerken laten zoeken en die pakt hem zo
hoe kan dit nu?
 
joonie zei:
Heb ik deze netgear adapter wel nodig?
ik heb 2 laptops een xp een vista. De een werkt met de geinstaleerde adapter
en de vista heb ik naar netwerken laten zoeken en die pakt hem zo
hoe kan dit nu?

Als je XP-laptop ook een interne wireless chip/card heeft, heb je die usb-adapter waarschijnlijk niet eens nodig.
Ik heb ook zo'n (overigens zilverkleurige) Netgear WPN111 adapter voor mijn laptop. Maar mijn laptop heeft ook een ingebouwd Intel Pro Wireless ABG3945 Mini-PCIe kaartje. En die werkt zelfs veel beter....
Ik kan ze zelfs wel allebei tegelijk gebruiken, alleen krijg ik dan 2 verschillende 192.168.1.xxx IP's toegewezen.

Effe checken of je laptop over interne wireless mogelijkheid beschikt.

Ko
 
Terug
Bovenaan