R
Rogermania
Ik heb thuis een draadloze router aangesloten om een draadloze internetverbinding te creëren. Nu werkt dit wel, maar ik word iedere keer van het netwerk afgegooid. Dan moet ik mijn computer opnieuw opstarten en dan doet hij het weer, voor een tijdje. Heel irritant!
Weet iemand hoe dit kan?
extra Info:
Netwerkkaart: Prism wireless
Router: E-tech WGRT04
Internetprovider: Multikabel
Alvast bedankt.
Rogier
Weet iemand hoe dit kan?
extra Info:
Netwerkkaart: Prism wireless
Router: E-tech WGRT04
Internetprovider: Multikabel
Alvast bedankt.
Rogier
