• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

draadloze functie modem zelf uitschakelen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Janvan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Janvan

Ik heb het Motorola SBV2151E modem, dat kan de snelheid van Z2 niet aan. Ik wil het Ubee 3200EVW modem wel installeren, maar alleen als ik zelf de draadloze functie uit en aan kan zetten. Tot nu toe krijg ik van Ziggo als antwoord dat de klantenservice de draadloze functie op afstand uit kan zetten, als ik het modem reset gaat hij weer aan. Ik wil niet van de klantenservice afhankelijk zijn voor het uitzetten van de draadloze functie elke keer dat ik het modem reset. Hoe kun je zelf de draadloze functie uitschakelen?
 
Bij een normale reset (stekker er even uit) veranderen de instellingen niet.
 
Volgens mij kan je bij de geavanceerde instellingen, en dan onder de kop 'Wireless' gewoon Wireless op Enable (aan) of Disable (uit) zetten.
Of vergis ik me nu heel erg? :wink:

René
 
Dat denk ik ook, maar Ziggo bevestigt dat niet, dus ik weet het niet zeker. Ziggo zegt dat ik de klantenservice moet bellen elke keer dat ik de draadloze functie uitgezet wil hebben en dat de draadloze functie weer aangezet wordt bij een reset. Ik wil voordat ik het modem installeer zeker weten dat ik zelf de draadloze functie uit en aan kan zetten (zodanig dat de antenne ook fysiek aan of uit staat).
 
hmm... bang voor straling??
en die van je naaste buurman dan,..
koop je een loden bakje, doe je die eromheen snachts!

berrie.
 
Dat denk ik ook, maar Ziggo bevestigt dat niet, dus ik weet het niet zeker.

Het staat anders gewoon in de handleiding van de Ubee EVW3200. Zie hoofdstuk 7.

Ziggo zegt dat ik de klantenservice moet bellen elke keer dat ik de draadloze functie uitgezet wil hebben

Dit geldt alleen als je de HELE router gedeactiveerd wilt hebben. Dat kan inderdaad alleen de technische helpdesk voor je uitvoeren. En die wordt NIET weer ingeschakeld als je de modem een reset geeft, ook daarvoor zul je weer moeten bellen (of via dit forum of Twitter contact opnemen met iemand van het Ziggo WebCare Team).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan