• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

draadloos zendsysteem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Freakyman
  • Startdatum Startdatum
F

Freakyman

Goedenavond,

De Aldi heeft een aanbieding van een draadloos zendsysteem. Nu is mijn vraag kan ik deze gewoon tussen mijn mediabox plaatsen zodat ik boven kan genieten van de zenders van de mediabox.
 
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dat geen ideaal (zeg maar gerust waardeloos) systeem is. Ik had zelf zo'n systeem (niet Aldi) voor afspelen vanaf PC op TV maar zelfs als de zender en ontvanger op korte afstand staan is het beeld waardeloos. Niet doen dus.
 
Het is even wat werk, maar zelf een kabel trekken levert nog altijd het beste resultaat op! ;)
 
maar als ik een kabel trek dan kan ik niet zappen naar verschillende kanalen. ik heb nu wel een kabel maar nu heb ik alleen het analoog dus standaard pakket
 
Het is echt een waardeloos systeem, ik zou het niet kopen.

Slecht beeld en heel veel storingen...
 
Freakyman zei:
maar als ik een kabel trek dan kan ik niet zappen naar verschillende kanalen.
ik heb nu wel een kabel maar nu heb ik alleen het analoog dus standaard pakket

Wat echt goed werkt is een tweede mediabox.....

Voor het geld van dat zendsysteem heb je 5-6 maanden die tweede box in huis.
Als het niet bevalt doe je hem na de zomermaanden (EK-OS) weer weg.... ;)
 
Ik heb al bijna twee jaar zo'n draadloos systeem (philips) aangesloten op de mediabox (nu DVR), en het is even schuiven voor de beste positie van de zender/ontvanger, maar het werkt probleemloos en (vrijwel) storingsloos over een afstand van twee verdiepingen (van woonkamer naar slaapkamer). Zelfs de afstandsbediening werkt gewoon via dat systeem.
 
Zelf heb ik zo'n systeem van Marmitek (Al jaren!) en het werkt perfect! Alleen als de magnetron aan staat is er even wat storing ;D
 
Hangt van de situatie af.

Had ook zo'n ding gekocht.
Veel beton in huis (Vloeren en wanden) dus veel bewapening in beton.
Gevolg bijna geen ontvangst.

Met marmitek megavideo 55 kanaal toegevoegd en kabel getrokken.
Kan nu zappen in de slaapkamer.
 
ik zit te kijken naar deze: marmitek GigaVideo 70. Heeft iemand deze set icm de mediabox werkend? De reden dat ik het vraag is dat ik in de mr. Zapp tijd een keer een set heb gehad waarbij de ab niet werkte. De leverancier (philips) gaf aan dat het niet werkte met de mr Zapp box.
Ik zit in een oud huis met houten vloeren, dus storing is niet echt een probleem
 
Terug
Bovenaan