H
hawkeye
beste allen; graag jullie mening:
hebben gisteren een upgrade gedaan met ons horizon-pakket met internet van 60/6 mb naar 100/10 mb;
we werken draadloos en hadden altijd plm. in de tests: 50/6, dat is voor ons heel acceptabel met draadloos;
na de upgrade hebben we op alle tests hooguit ... 58/10;
bij navraag bij upc zeggen ze dat draadloos verhogen geen garanties geeft,
maar o.i.: van 50 naar 58 is toch veel te weinig als je upgrade van 60 naar 100, of mis ik wat?
ideeen, suggesties?, ik hoor graag,
greetz, hawkeye50
hebben gisteren een upgrade gedaan met ons horizon-pakket met internet van 60/6 mb naar 100/10 mb;
we werken draadloos en hadden altijd plm. in de tests: 50/6, dat is voor ons heel acceptabel met draadloos;
na de upgrade hebben we op alle tests hooguit ... 58/10;
bij navraag bij upc zeggen ze dat draadloos verhogen geen garanties geeft,
maar o.i.: van 50 naar 58 is toch veel te weinig als je upgrade van 60 naar 100, of mis ik wat?
ideeen, suggesties?, ik hoor graag,
greetz, hawkeye50


