Wou jullie de volgende tip niet onthouden...Sinds enige tijd heb ik alles in 1 plus, alleen heb ik nooit die 10 Mbit gehaald. Bleef altijd steken op zo'n 8 Mbit. Na wat testen kwam ik erachter dat het dus in het draadloze gedeelte zat. Toen heb ik TCPoptimizer er maar eens op los gelaten en had ik 2Mbit erbij!! (nog niet zo heel lang geleden ben ik begonnen met deze snelheid) Blijkbaar viel er nog wat te tunen op mijn laptop waardoor ik nu eindelijk op 10 Mbit zit.
Doe er je voordeel mee.
Rolf
Doe er je voordeel mee.
Rolf