O
Otman
Hallo iedereen,
sinds gisteren heb ik een laptop met Vista erbij aangeschaft. Nu wil het feit dat Vista in 1e instantie niet mijn netwerk ziet. Met de nadruk op ´ziet´ want hij is er wel.
Als ik in het scherm waar alle draadloze netwerken staan, de netwerklijst ga vernieuwen/verversen, komt hij er na een paar keer vernieuwen wel in te staan en maakt de laptop automatisch verbinding.
Ik heb dus Vista draaien, alle overbodige Acer troep (dus ook de Acer netwerk manager) er af gegooid om 'ruzie' tussen de programma's te voorkomen.
Wat kan ik nu doen? Ik heb nog een laptop met XP en dat is totaal geen probleem. Dan heb ik nog een andere laptop ook met Vista en daar doet hij het nu ook prima. Eerst niet, het probleem was ook dat er extra 'netwerk' software op stond.
Maar wat ik zo lees op dit forum is dat er meer mensen zijn met dit probleem. Wat is de oplossing? Andere firmware op de TWG850?
Alvast bedankt.
sinds gisteren heb ik een laptop met Vista erbij aangeschaft. Nu wil het feit dat Vista in 1e instantie niet mijn netwerk ziet. Met de nadruk op ´ziet´ want hij is er wel.
Als ik in het scherm waar alle draadloze netwerken staan, de netwerklijst ga vernieuwen/verversen, komt hij er na een paar keer vernieuwen wel in te staan en maakt de laptop automatisch verbinding.
Ik heb dus Vista draaien, alle overbodige Acer troep (dus ook de Acer netwerk manager) er af gegooid om 'ruzie' tussen de programma's te voorkomen.
Wat kan ik nu doen? Ik heb nog een laptop met XP en dat is totaal geen probleem. Dan heb ik nog een andere laptop ook met Vista en daar doet hij het nu ook prima. Eerst niet, het probleem was ook dat er extra 'netwerk' software op stond.
Maar wat ik zo lees op dit forum is dat er meer mensen zijn met dit probleem. Wat is de oplossing? Andere firmware op de TWG850?
Alvast bedankt.

