J
Jogers
Hallo,
ik heb net mijn Arris kabelmodem geinstalleerd en heb, na veel puzzelen, mijn Airport extreme aan de praat gekregen (nee, die kan dus niet het MAC adres spoofen).
Ik heb hiernaast nog een aiport express (klein wireless modempje) waarmee ik vroeger draadloos mijn itunes muziek naar mijn stereo kon zenden. Echter, ik krijg de airport express niet meer aan de praat me de UPC ADSL. Vroeger had ik DSL van KPN en was dit absoluut geen porbleem.
Ik heb al redelijk wat geprobeerd, maar ik ben bang dat dit met de MAC-detectie te maken heeft. Heeft iemand ervaring met het gebruiken van 2 wireless routers (liefst airport) waarbij er een aan ADSL gekoppeld is en de ander het wireless netwerk van deze router gebruikt?
ik heb net mijn Arris kabelmodem geinstalleerd en heb, na veel puzzelen, mijn Airport extreme aan de praat gekregen (nee, die kan dus niet het MAC adres spoofen).
Ik heb hiernaast nog een aiport express (klein wireless modempje) waarmee ik vroeger draadloos mijn itunes muziek naar mijn stereo kon zenden. Echter, ik krijg de airport express niet meer aan de praat me de UPC ADSL. Vroeger had ik DSL van KPN en was dit absoluut geen porbleem.
Ik heb al redelijk wat geprobeerd, maar ik ben bang dat dit met de MAC-detectie te maken heeft. Heeft iemand ervaring met het gebruiken van 2 wireless routers (liefst airport) waarbij er een aan ADSL gekoppeld is en de ander het wireless netwerk van deze router gebruikt?