MrSelected
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Hallo allemaal,
Ik hoop dat ik niet vervelend wordt, gezien het probleem waar ik mee zit, al meerdere malen is besproken op dit forum. Echter ben ik nooit tot de oplossing gekomen voor mijn probleem. Bekabelde internet werkt prima. Helaas geld dat niet voor het draadloos internet. Voornamelijk voor internet op mobiele telefoons, tablet en Ipad.
vb. Wanneer ik het huis binnen kom en het toestel verbinding maakt met de router, kan ik voor korte tijd op het internet surfen. Na enige tijd zal deze verbinding weg vallen.Wanneer ik het internet uitzet en vervolgens weer aanzet, kan ik weer voor korte tijd internetten. Dit is niet te zien aan het pictogram van de verbinding, deze geeft namelijk gewoon aan dat er verbinding is met de router.
Aan de toestellen zal het waarschijnlijk niet liggen, 3 android telefoons & 1 tablet en 1 iPhone & 1 ipad.
Verder heb ik nog 1 extra router in de woonkamer omdat het signaal van de Ziggo (Cisco) router beneden verwachtingen presteert.
Draadloze verbindingen tussen laptops en de routers werken wel prima.
Het abonnement wat ik heb is het Alles in 1 plus pakket met een modem van Cisco model EPC3925 en de router die ik in de woonkamer heb is een (wat oudere) Sitecom 91820E0.
Verder heeft de technische staf van Ziggo mij niet kunnen helpen van afstand, en een monteur zullen ze niet sturen aangezien het probleem niet vanuit het kantoor te zien is.
Graag hulp en of advies,
Ik hoop dat ik niet vervelend wordt, gezien het probleem waar ik mee zit, al meerdere malen is besproken op dit forum. Echter ben ik nooit tot de oplossing gekomen voor mijn probleem. Bekabelde internet werkt prima. Helaas geld dat niet voor het draadloos internet. Voornamelijk voor internet op mobiele telefoons, tablet en Ipad.
vb. Wanneer ik het huis binnen kom en het toestel verbinding maakt met de router, kan ik voor korte tijd op het internet surfen. Na enige tijd zal deze verbinding weg vallen.Wanneer ik het internet uitzet en vervolgens weer aanzet, kan ik weer voor korte tijd internetten. Dit is niet te zien aan het pictogram van de verbinding, deze geeft namelijk gewoon aan dat er verbinding is met de router.
Aan de toestellen zal het waarschijnlijk niet liggen, 3 android telefoons & 1 tablet en 1 iPhone & 1 ipad.
Verder heb ik nog 1 extra router in de woonkamer omdat het signaal van de Ziggo (Cisco) router beneden verwachtingen presteert.
Draadloze verbindingen tussen laptops en de routers werken wel prima.
Het abonnement wat ik heb is het Alles in 1 plus pakket met een modem van Cisco model EPC3925 en de router die ik in de woonkamer heb is een (wat oudere) Sitecom 91820E0.
Verder heeft de technische staf van Ziggo mij niet kunnen helpen van afstand, en een monteur zullen ze niet sturen aangezien het probleem niet vanuit het kantoor te zien is.
Graag hulp en of advies,