R
ria64
goedendag,
sinds kort heb ik problemen met het draadloos internet. sinds ik over ben gestapt op Ziggo valt om de zoveel tijd de draadloze verbinding weg. het meest vreemde hieraan is dat er geen bericht gegeven wordt in eerste instantie. pas wanneer ik op "probleem oplossen" klik, vind hij pas een probleem. Deze problemen heb ik voorbij zien komen:
error 1: Uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn mar het apparaat of de bron (www.microsoft.com) reageert niet
error 2: de verbinding tussen uw toeganspunt, router of kabelmodem en internet is defect
de standaardgateway is niet beschikbaar.
error 2 krijg ik vaker, error 1 nog maar 2 keer. na het verbinding verbreken en weer verbinding maken doet internet het weer. (maar de vraag is voor hoelang). dit geldt voor alle apparaten op deze draadloze verbinding
als je meer info nodig hebt dan dit, vraag maar raak.
alvast bedankt
Ria
sinds kort heb ik problemen met het draadloos internet. sinds ik over ben gestapt op Ziggo valt om de zoveel tijd de draadloze verbinding weg. het meest vreemde hieraan is dat er geen bericht gegeven wordt in eerste instantie. pas wanneer ik op "probleem oplossen" klik, vind hij pas een probleem. Deze problemen heb ik voorbij zien komen:
error 1: Uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn mar het apparaat of de bron (www.microsoft.com) reageert niet
error 2: de verbinding tussen uw toeganspunt, router of kabelmodem en internet is defect
de standaardgateway is niet beschikbaar.
error 2 krijg ik vaker, error 1 nog maar 2 keer. na het verbinding verbreken en weer verbinding maken doet internet het weer. (maar de vraag is voor hoelang). dit geldt voor alle apparaten op deze draadloze verbinding
als je meer info nodig hebt dan dit, vraag maar raak.
alvast bedankt
Ria