Goedenavond,
Na samen gaan van Ziggo en UPC (moest mijn router resetten om 120Mbps te kunnen halen) is mijn downloadsnelheid zeer laag. Voor de reset is mijn snelheid altijd zeer goed geweest en heb ik nooit klachten gehad.
Ik heb hier al contact over gehad met de klantenservice van ziggo, deze hebben naar mij een nieuw modem op gestuurd(Cisco). Na aansluiten merkte ik weinig verschil. ik heb net(zondag 17-05-2015 om 21:30 uur) weer een speedtest gedaan en kwam tot onderstaande uitslagen:
1,39 Mbps downloadsnelheid?? + 12,34 Mbps uploadsnelheid.
Als ik hem met de kabel aansluit haal ik maximaal 12 Mbps??
Heeft er iemand een oplossing want dit is niet waar ik voor betaal.
gr,
Arie
Na samen gaan van Ziggo en UPC (moest mijn router resetten om 120Mbps te kunnen halen) is mijn downloadsnelheid zeer laag. Voor de reset is mijn snelheid altijd zeer goed geweest en heb ik nooit klachten gehad.
Ik heb hier al contact over gehad met de klantenservice van ziggo, deze hebben naar mij een nieuw modem op gestuurd(Cisco). Na aansluiten merkte ik weinig verschil. ik heb net(zondag 17-05-2015 om 21:30 uur) weer een speedtest gedaan en kwam tot onderstaande uitslagen:
1,39 Mbps downloadsnelheid?? + 12,34 Mbps uploadsnelheid.
Als ik hem met de kabel aansluit haal ik maximaal 12 Mbps??
Heeft er iemand een oplossing want dit is niet waar ik voor betaal.
gr,
Arie