B
Bullet NL
Hallo allemaal,
Ik loop tegen het volgende probleem aan, mijn download snelheid komt op mijn vista laptop niet boven de 12mbit, upload is wel bijna 3Mbit.
Wanneer ik mijn laptop in de veilige modus met netwerkondersteunig opstart haal ik wel de volledige 20Mbit die ik opbasis van mijn abonnement zou moeten hebben.
Het bovenstaande is alleen het geval als ik gebruik maak van mijn WIFI verbinding, maak ik een UTP Bedraade verbinding tussen mijn router en laptop heb ik wel de volledige snelheid.
Daarnaast zie ik via speedtest.net een ping verschil van 4ms tussen veilige modus (10ms) en windows normaal (14ms) (via Wifi)
Ik heb een HP Palvilion laptop met een Intel Pro Wireless 3945ABG netwerk controller die draadloos aan een Linksys WRT54GL hangt. Maak gebruik van de standaard windows vista firwall aangevuld met NOD32 antivirus
Het probleem blijft zich ook voordoen op een schone installatie (zonder antivirus of andere software firewall
Is iemand bekend met het bovenstaande of weet iemand een oplossing??
Alvast bedankt,
Jeroen
Ik loop tegen het volgende probleem aan, mijn download snelheid komt op mijn vista laptop niet boven de 12mbit, upload is wel bijna 3Mbit.
Wanneer ik mijn laptop in de veilige modus met netwerkondersteunig opstart haal ik wel de volledige 20Mbit die ik opbasis van mijn abonnement zou moeten hebben.
Het bovenstaande is alleen het geval als ik gebruik maak van mijn WIFI verbinding, maak ik een UTP Bedraade verbinding tussen mijn router en laptop heb ik wel de volledige snelheid.
Daarnaast zie ik via speedtest.net een ping verschil van 4ms tussen veilige modus (10ms) en windows normaal (14ms) (via Wifi)
Ik heb een HP Palvilion laptop met een Intel Pro Wireless 3945ABG netwerk controller die draadloos aan een Linksys WRT54GL hangt. Maak gebruik van de standaard windows vista firwall aangevuld met NOD32 antivirus
Het probleem blijft zich ook voordoen op een schone installatie (zonder antivirus of andere software firewall
Is iemand bekend met het bovenstaande of weet iemand een oplossing??
Alvast bedankt,
Jeroen