• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

downloadlimiet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Paumar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Paumar

Vorige maand kreeg ik een mail dat de downloadlimiet bereikt was. Op de pagina van de klantenservice zag ik staan dat in de komende maand het downloaden weer mogelijk zou zijn na het resetten. We zitten nu op de 7e van een nieuwe maand en ik kan nog steeds niet downloaden. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen.
groet,
Paul
 
Hi!

Vorige maand kreeg ik een mail dat de downloadlimiet bereikt was. Op de pagina van de klantenservice zag ik staan dat in de komende maand het downloaden weer mogelijk zou zijn na het resetten. We zitten nu op de 7e van een nieuwe maand en ik kan nog steeds niet downloaden. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen.
groet,
Paul

Je reset datum staat daar ook vermeld. Wanneer is die?

Bye,
Raymond.
 
daar staat geen datum bij. alleen dat het in de nieuwe periode zou zijn
 
Hi!

daar staat geen datum bij. alleen dat het in de nieuwe periode zou zijn

Wat is die nieuwe periode, want normaal gesproken is ook de reset datum vermeld. Die is namelijk voor iedere user verschillend.

Bye,
Raymond.
 
Dat kan ik helaas niet meer te weten komen. Ik heb de betreffende mail vernietigd. Ik had op de site van Ziggo gelezen dat het resetten met ingang van de nieuwe maand zou zijn. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben. Ik houd het wel in de gaten en mocht het nog niet lukken dan doe ik weer een beroep op dit forum.
Bedankt voor je reactie.

groeten Paul
 
Als ik de mail krijg dat mijn data limiet is verstreken, kan ik wel gewoon verder gaan op een ander ziggo e-mail adres ? Mag dit eigenlijk wel ?
 
Als ik de mail krijg dat mijn data limiet is verstreken, kan ik wel gewoon verder gaan op een ander ziggo e-mail adres ? Mag dit eigenlijk wel ?
Die vlieger gaat helaas niet op :no:
De data limiet geldt voor je hoofdaccount en de daarbij behorende subaccounts TESAMEN
 
probeer eens een proefabonnement bij een payserver :-P

Zolang Ziggo te pas en te onpas mijn verbruik op het maximum zet, ga ik er sterk over denken een payserver te nemen wegens deze wanprestatie van Ziggo, ondanks dat het mij weer een extra last van circa 60 euro per jaar oplevert.
 
Ik ben net ook op mijn limiet gekomen en nu zit ik op 'mijn Ziggo' te kijken wanneer ik weer op 0 ga beginnen, maar ik kan dit zo gauw nergens vinden daar. Ik ben nu op het punt om eventueel aan een payserver te denken maar misschien wordt ik morgen wel gereset dus wie weet waar de exacte reset datum valt te vinden?
 
Hi!

Ik ben net ook op mijn limiet gekomen en nu zit ik op 'mijn Ziggo' te kijken wanneer ik weer op 0 ga beginnen, maar ik kan dit zo gauw nergens vinden daar. Ik ben nu op het punt om eventueel aan een payserver te denken maar misschien wordt ik morgen wel gereset dus wie weet waar de exacte reset datum valt te vinden?

Die datum staat er vrij prominent bij op de portal bij je news verbruik, 'van' - 'tot'.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan