P
Paumar
Vorige maand kreeg ik een mail dat de downloadlimiet bereikt was. Op de pagina van de klantenservice zag ik staan dat in de komende maand het downloaden weer mogelijk zou zijn na het resetten. We zitten nu op de 7e van een nieuwe maand en ik kan nog steeds niet downloaden. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen.
groet,
Paul
groet,
Paul