• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

downloaden via newsgroepen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HenkieB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft hier ervaring mee via Ziggo
Ik denk een paar 100.000 mensen. Graag wat specifieker in uw vragen. Als het gaat om hoe dat in zijn werk gaat moet u het forum deel onder newsserver maar eens doorspitten daar staat legio informatie.
 
Werkt gewoon prima.
Je zou als enig nadeel de 30 dagen retentie kunnen noemen.
verder net zo snel als je Internet verbinding.
Maar ik zou zeggen probeer het en je ziet het direct.
Tenzij je geen Ziggo internet hebt natuurlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan