• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Downloaden van ziggo server

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ronaldinjooo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ronaldinjooo

Ik zit met een probleem mbt het direct downloaden van bestanden met de Ziggo server. Paar dagen geleden liep mijn eweka account af, die ik eens in de zoveel tijd weer ff betaal en dan gewoon weer via ziggo download. Maar sinds dat mijn eweka account afgelopen is, en ik weer via ziggo wil downloaden krijg ik niks binnen. Het download af en toe eens keertje met een snelheid van 0,08 om dan weer naar 0.00 te gaan. En soms, heel soms haal ik eens de normale snelheid van 2mb. Maar dat is zo mondjesmaat dat het een eeuwigheid duurt voordat ik zelfs maar een cd van 90mb binnen haal. De dingen die ik wil downloaden staan er net op, dus de retentie kan ook geen probleem zijn. Ik heb alles ingevuld bij grabit zoals altijd en toen kon ik gewoon redelijk tot goed downloaden met de ziggo server, dus dat kan ook het probleem niet zijn. Ook de modem gereset, maar ook dat hielp niks. Maar wat kan het probleem dan zijn?
Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan