W
whistler
Ik heb nu al een hele tijd problemen met het downloaden van bestanden van Rapidshare.
Alleen 1 opmerkelijk feit: s'morgens vroeg (rond 7:30) is het geen probleem (ongeveer 200 kbps en volledige downloads) maar s'avonds start de download met ongeveer 14 kbps en na een tiental minuten wordt de download afgebroken (browser denkt dat de download klaar is).
Het is dus geen router probleem (sl500) omdat ik s'morgens wel kan downloaden en downloads vanaf b.v. Microsoft servers gaan zonder probleem.
Aan de browser ligt het denk ik ook niet omdat het niet met IE en ook niet met Firefox lukt.
Router en kabelmodem heb ik al eens gereset zonder resultaat.
Iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad?
Mijn postcode 1059ge (Amsterdam).
Alleen 1 opmerkelijk feit: s'morgens vroeg (rond 7:30) is het geen probleem (ongeveer 200 kbps en volledige downloads) maar s'avonds start de download met ongeveer 14 kbps en na een tiental minuten wordt de download afgebroken (browser denkt dat de download klaar is).
Het is dus geen router probleem (sl500) omdat ik s'morgens wel kan downloaden en downloads vanaf b.v. Microsoft servers gaan zonder probleem.
Aan de browser ligt het denk ik ook niet omdat het niet met IE en ook niet met Firefox lukt.
Router en kabelmodem heb ik al eens gereset zonder resultaat.
Iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad?
Mijn postcode 1059ge (Amsterdam).

