M
Machteld
Ik heb een usenetabonnement via Chelloo voor iets van € 8 per maand. Ik werk vanaf een MAC en download films/boeken/series via Spotlight en vervolgens via NZB naar SABNZBD 0.7.16. Sinds een aantal maanden heb ik echter veel problemen om films/ series te downloaden. Er zijn twee problemen:
1) het downloaden gaat super langzaam (ik probeer nu afl 1 Nurse Jackie seizoen 5 te downloaden, gaat 383 B/s...zou meer dan 300 uur duren)
2)ik krijg error download failed: out of server retention? Ook vaak repair failed
Niet alle films gaan langzaam, maar veel meer problemen dan voorheen Ik snap niet waar dit aan ligt. Ongeveer sinds juni. Met boeken en cd's dowloaden heb ik geen noemenswaardige problemen.
Ik heb al wat gegoogled, maar kan niet echt een antwoord vinden waarom het downloaden plotseling zo moeizaam gaat. Iemand een idee of suggestie voor oplossing?
1) het downloaden gaat super langzaam (ik probeer nu afl 1 Nurse Jackie seizoen 5 te downloaden, gaat 383 B/s...zou meer dan 300 uur duren)
2)ik krijg error download failed: out of server retention? Ook vaak repair failed
Niet alle films gaan langzaam, maar veel meer problemen dan voorheen Ik snap niet waar dit aan ligt. Ongeveer sinds juni. Met boeken en cd's dowloaden heb ik geen noemenswaardige problemen.
Ik heb al wat gegoogled, maar kan niet echt een antwoord vinden waarom het downloaden plotseling zo moeizaam gaat. Iemand een idee of suggestie voor oplossing?
Maar veel bestanden, voornamelijk series en films zijn opzettelijk verminkt in verband met copyright. Net genoeg verminkt dat ze niet gerepareerd kunnen worden.