• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Downloaden - oplossing tegen afbreken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Snuurtje
  • Startdatum Startdatum
S

Snuurtje

Hoi,

Ik download nog wel eens grote bestanden gewoon via firefox. Nu komt het vrij vaak voor dat zon bestand opeens ophoudt, dan klik ik op pauzeren en hervatten, maar er gebeurt niks, kan ik helemaal overnieuw beginnen. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

groeten, Snuurtje
 
Probeer eens een download manager met een auto-resume functie

---> Google
 
Topictitel aangepast.

Zie: Algemene regels
4. Berichten plaatsen.
- Gebruik een duidelijk onderwerp / titel.

Onderwerpen als: "langzaam", "datagebruik", "help", "de eerste keer" of "is dit wat" zijn nietszeggend en zorgen er voor dat zoeken naar bepaalde berichten moeilijker wordt. Geef in het onderwerp (topictitel) dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat!
B.v. "Downloaden via FTP gaat traag." is beter als enkel "Traag".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok, kan iemand mij een goeie download manager aanraden uit ervaring?
 
jah ik gebruik ook DAP (Download Accelerator Plus) en het werkt echt perfect.

zeker aan te raden!
 
Terug
Bovenaan