Hoi,
Ik heb al enige tijd problemen met mijn internet verbinding qua uitvallen(hoop dat jordy snel reageert, hint hint ;-) Ik probeer mijn probleem te pinpointen en heb de volgende situatie ontdekt: modem = thomsom twg 870. Als ik download en tegelijk bel weet ik vrijwel zeker dat mijn modem reset. Dus niet rebooten maar echt resetten, waarbij hij weer helemaal alle frequenties moet gaan afzoeken, alle lampjes knipperen e.d. Modemwaardes zien er volgens mij wel goed uit. De thomsom is verleden week door een monteur vervangen voor een andere thomsom dus ik sluit een hardware-defect even uit. Soms heb ik ook gewoon uitval zonder dat ik bel. Ook 's nachts als ik sowieso niets doe met de computer. Alle binnenkabels zijn door monteur gechecked en ok bevonden. De laatste twee dagen was ik 100% online, totdat ik net weer ging bellen.....
Komt dit iemand bekend voor? Ik heb volgende vrijdag een buitenmonteur op bezoek. Kan het een probleem in een buitenkast zijn of zou dit hoger in de infrastructuur zitten??
Ik heb al enige tijd problemen met mijn internet verbinding qua uitvallen(hoop dat jordy snel reageert, hint hint ;-) Ik probeer mijn probleem te pinpointen en heb de volgende situatie ontdekt: modem = thomsom twg 870. Als ik download en tegelijk bel weet ik vrijwel zeker dat mijn modem reset. Dus niet rebooten maar echt resetten, waarbij hij weer helemaal alle frequenties moet gaan afzoeken, alle lampjes knipperen e.d. Modemwaardes zien er volgens mij wel goed uit. De thomsom is verleden week door een monteur vervangen voor een andere thomsom dus ik sluit een hardware-defect even uit. Soms heb ik ook gewoon uitval zonder dat ik bel. Ook 's nachts als ik sowieso niets doe met de computer. Alle binnenkabels zijn door monteur gechecked en ok bevonden. De laatste twee dagen was ik 100% online, totdat ik net weer ging bellen.....
Komt dit iemand bekend voor? Ik heb volgende vrijdag een buitenmonteur op bezoek. Kan het een probleem in een buitenkast zijn of zou dit hoger in de infrastructuur zitten??
zit.