Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand hoe het komt dat als ik via Ziggo download. Ik een snelheid heb van tussen de 500 en 600 KB/s en als ik via een payserver doe een snelheid haal van rond de 1.8 mb/s met mijn power abonnement. Net geconstaaterd
Weet iemand hoe het komt dat als ik via ziggo download. Ik een snelheid heb van tussen de 500 en 600 KB/s en als ik via een payserver doe een snelheid haal van rond de 1.8 mb/s met mijn power abonnement. Net geconstaaterd
Oke sorry als ik naar de snelheid die newsleecher kijk staat er bij het downloaden via mijn ziggo account +/- 700 KB/s en als ik het via eweka doe staat er +/-1.7 MB/s. Hoop dat dit duidelijker is. In tijd is het +/- 45 minuten een film via Eweka en +/- 2 uur via ziggo
Oke sorry als ik naar de snelheid die newsleecher kijk staat er bij het downloaden via mijn ziggo account +/- 700 KB/s en als ik het via eweka doe staat er +/-1.7 MB/s. Hoop dat dit duidelijker is. In tijd is het +/- 45 minuten een film via Eweka en +/- 2 uur via ziggo
Kijk even in het forumdeel over newsserver. Daar staan meer snelheidsproblemen met de Multikabel newsserver in Alkmaar ook genoemd. Meld je snelheid en postcode daar ook even in het betreffende topic.