https://forum.xsnews.nl/viewtopic.php?f=2&t=1712&sid=a46e5006625076aff5dee05aff9dc15e
er sta wel wat
502 Authentication error - Only x connections allowed
Deze melding krijg je als de servers meer verbindingen zien als dat wat je abonnement toe laat.
Mogelijke oorzaken:
- je hebt in de server setup te veel threads/verbindingen ingesteld.
- je hebt je timeout settings niet goed staan (minimaal 120 seconden)
- je maakt gebruik van een wireless
- je hebt een beroerde verbinding
- je pc gebruikt te veel CPU/Resources
- je gebruikt een niet compattible antivirus en/of firewall programma (of security suite)
In principe hoef je niet het maximaal aantal threads te gebruiken. Beter is het om twee minder in te stellen in de server set up. De downloads zullen er beslist niet langzamer om gaan omdat de threads op zich niet gecapped zijn. Als je ze allemaal gebruikt ben je aan het koorddansen. Als er 1 de fout in gaat, gaan ze uiteindelijk allemaal en komen je downloads stil te liggen. Sluit in voorkomend geval je download programma voor minimaal 2-3 minuten af, daarna kan je weer verder.