• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

download probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter [Metal]Seredo
  • Startdatum Startdatum
M

[Metal]Seredo

Plotseling kreeg ik net bij het down-loaden via Newsleecher de volgende fout melding binnen: 502 reader.news.nl: Access denied to your node - [email protected]

Ik kan hiet niets over vinden wat te doen.
Is dit al een bekend probleem of ben ik de enige die hier last van heeft?
 
ja ik zit op het upc netwerk en heb een CHELLOO24 abonnement
 
https://forum.xsnews.nl/viewtopic.php?f=2&t=1712&sid=a46e5006625076aff5dee05aff9dc15e

er sta wel wat

502 Authentication error - Only x connections allowed


Deze melding krijg je als de servers meer verbindingen zien als dat wat je abonnement toe laat.

Mogelijke oorzaken:
- je hebt in de server setup te veel threads/verbindingen ingesteld.
- je hebt je timeout settings niet goed staan (minimaal 120 seconden)
- je maakt gebruik van een wireless
- je hebt een beroerde verbinding
- je pc gebruikt te veel CPU/Resources
- je gebruikt een niet compattible antivirus en/of firewall programma (of security suite)

In principe hoef je niet het maximaal aantal threads te gebruiken. Beter is het om twee minder in te stellen in de server set up. De downloads zullen er beslist niet langzamer om gaan omdat de threads op zich niet gecapped zijn. Als je ze allemaal gebruikt ben je aan het koorddansen. Als er 1 de fout in gaat, gaan ze uiteindelijk allemaal en komen je downloads stil te liggen. Sluit in voorkomend geval je download programma voor minimaal 2-3 minuten af, daarna kan je weer verder.
 
ja dat is iets heel anders heb 18.10.2008 gebruik gemaakt van xnews en van ochtend kreeg ik die melding.
 
Er zijn meer mensen met deze melding, maar nog geen oplossing.
Zie: https://forum.xsnews.nl/viewtopic.php?f=5&t=2092&sid=a1b415c57c379f710a0e5f4c110f9c63
 
Het is jammer dat er geen duidenlijke informatie komt van de boy's van xsnews,maar ach ik vind ze verder wel erg goed .
 
Terug
Bovenaan