• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Download mislukt - Buiten de server bewaartijd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Katz
  • Startdatum Startdatum
Berichten
203
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo even de volgende vraag, ik krijg de laatste 2 dagen veelvuldig de volgende melding bij het downloaden.
Download mislukt - Buiten de server bewaartijd.


Ik gebruik supernews als server en download met Sabnzbd.

Iemand enig idee, nooit eerder last van gehad.

Mvg,

Katz
 
Hoe oud zijn de bestanden? Klinkt namelijk alsof je bestanden wil downloaden die qua leeftijd buiten de retentie van de server liggen.
 
Dank voor je reactie, de spot is vaak maar een paar dagen oud, maar het zou natuurlijk kunnen dat de bestanden er al lang opstaan.
Maar dat is met spotnet niet te zien (of wel ?)
 
Takedown requests. Gaan we nog veel meer mee te maken krijgen dit jaar.
 
Beetje newsreader laat in het logboek wel zien dat er een takedown heeft plaatsgevonden. Er staat dan vaak in het log (bijvoorbeeld) "Article not found. DMCA Removed"
 
OK heb er net een stuk over gelezen:

https://tweakers.net/nieuws/85442/usenetproviders-zien-flinke-toename-takedown-requests.html

is me nu een stuk duidelijker.

Bedankt voor de reacties.
 
Moet ook zeggen dat ik er de laatste tijd helemaal gek van word. Wat een ellende en met de dag meer files die niet meer te downloaden zijn. :-\
 
Dit ligt natuurlijk ook aan de posters zelf. Ze kunnen de bestandsnamen vervangen door nummers of een lettercombinatie oid zodat het praktisch onmogelijk wordt, door het enorme aantal postings per dag, voor de entertainment industrie om alles te controleren.
 
den Tsaar zei:
Dit ligt natuurlijk ook aan de posters zelf. Ze kunnen de bestandsnamen vervangen door nummers of een lettercombinatie oid zodat het praktisch onmogelijk wordt, door het enorme aantal postings per dag, voor de entertainment industrie om alles te controleren.
Heb je wel als nadeel dat je dus bij een community moet zitten, anders weet je niet wat je download. ;)
 
civiczz zei:
Heb je wel als nadeel dat je dus bij een community moet zitten, anders weet je niet wat je download. ;)

Juist, maar ja, hoe erg het soms ook is, beter dan helemaal geen download ;)
 
Terug
Bovenaan