• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Downgraden van allesin1 naar Inet en Telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Stefan1234

Downgraden van allesin1+ naar Internet en Digitale TV

Hallo allemaal,

Ik heb nu sinds een aantal jaar een Alles in 1 plus abonnement bij Ziggo.
Ik wil graag mijn vaste telefoonlijn opzeggen en dus alleen Internet en Digitale Televisie overhouden. Ik heb uitgerekend dat mij dat op maandbasis rond de 11,50 kan schelen en op jaarbasis zelfs 140 euro.

Aangezien ik er toch niks meer mee doe lijkt mij dat een mooie besparing.
Ik heb geprobeerd om via 'MijnZiggo' het abonnement te downgraden maar de enige optie die ik zie staan is het wijzigen van het alles in 1 pakket naar een ander alles in 1 pakket. Ik meen mij te herinneren dat het eerder mogelijk was om ook het telefonie pakket afzonderlijk op te zeggen.

Kan iemand dit bevestigen ?

Tevens nog een andere vraag:

Als het nu niet mogelijk is om via 'MijnZiggo' het telefonie abonnement afzonderlijk op te zeggen, dan zal ik dus via de website voor een Internet&DigitaleTV abonnement moeten kiezen. Maar wordt dit dan niet gezien als een nieuw abonnement waardoor ik dus mijn bestaande emailadressen bij Ziggo verlies ? (Omdat ik wellicht dus ook een ander klantnummer krijg ) ?

Brandende vragen .... maar ik weet zeker dat ik hier met jullie expertise een antwoord op kan krijgen ;)

Alvast bedankt :)
 
Het antwoord is simpel : bel gewoon de helpdesk (1200 / gratis). Je klantnr. / email verandert niet. Het verschil is trouwen 5,- en geen 11,50.
 
Het antwoord is simpel : bel gewoon de helpdesk (1200 / gratis). Je klantnr. / email verandert niet. Het verschil is trouwen 5,- en geen 11,50.

Ik heb de gemiddelde verbruikskosten meegerekend. En kwam hiermee op ongeveer 11,50 uit. ;) Bedankt voor je reactie.
 
Ik heb de gemiddelde verbruikskosten meegerekend. En kwam hiermee op ongeveer 11,50 uit. ;) Bedankt voor je reactie.

Je schrijft dat je toch niets meer met telefonie doet, maar je hebt wel verbruikskosten :frons:

Alles-in-1 heeft sinds kort geen 'voordeel' meer voor je internet snelheid. Tot deze zomer ging je abonnement nog omlaag in snelheid zonder telefonie, dus kan het interessant worden als je geen telefonie meer wilt hebben om losse abonnementen te nemen. Gewoon bellen met de klantenservice dus.
 
Je schrijft dat je toch niets meer met telefonie doet, maar je hebt wel verbruikskosten :frons:

Alles-in-1 heeft sinds kort geen 'voordeel' meer voor je internet snelheid. Tot deze zomer ging je abonnement nog omlaag in snelheid zonder telefonie, dus kan het interessant worden als je geen telefonie meer wilt hebben om losse abonnementen te nemen. Gewoon bellen met de klantenservice dus.

Ja plus dat je dan na 6 maanden een tablet krijgt :) of korting...
 
Ja plus dat je dan na 6 maanden een tablet krijgt :) of korting...

Ook als ik nu alles in 1 klant ben en terug ga naar alleen Internet en TV ?
Of moet ik dan eerst opzeggen en dan weer opnieuw een allesin1 nemen ?
 
Hallo allemaal,

Ik heb nu sinds een aantal jaar een Alles in 1 plus abonnement bij Ziggo.
Ik wil graag mijn vaste telefoonlijn opzeggen en dus alleen Internet en Digitale Televisie overhouden.

Als het voornamelijk om het geld gaat, al eens overwogen van A-i-1 "Plus" naar "Basis" te gaan?
(En de telefoon intact laten.)
Die overstap scheelt al € 120 p/jaar.

Overigens, het signaal voor Digitale TV wordt -naast het analoge- standaard aan iedere abonnnee geleverd.
Kost niets extra's, m.u.v. het feit dat men er wel een decoder of geschikte TV met "smartcard" voor moet hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan