Stefan1234
Forum Gebruiker
- Berichten
- 8
Downgraden van allesin1+ naar Internet en Digitale TV
Hallo allemaal,
Ik heb nu sinds een aantal jaar een Alles in 1 plus abonnement bij Ziggo.
Ik wil graag mijn vaste telefoonlijn opzeggen en dus alleen Internet en Digitale Televisie overhouden. Ik heb uitgerekend dat mij dat op maandbasis rond de 11,50 kan schelen en op jaarbasis zelfs 140 euro.
Aangezien ik er toch niks meer mee doe lijkt mij dat een mooie besparing.
Ik heb geprobeerd om via 'MijnZiggo' het abonnement te downgraden maar de enige optie die ik zie staan is het wijzigen van het alles in 1 pakket naar een ander alles in 1 pakket. Ik meen mij te herinneren dat het eerder mogelijk was om ook het telefonie pakket afzonderlijk op te zeggen.
Kan iemand dit bevestigen ?
Tevens nog een andere vraag:
Als het nu niet mogelijk is om via 'MijnZiggo' het telefonie abonnement afzonderlijk op te zeggen, dan zal ik dus via de website voor een Internet&DigitaleTV abonnement moeten kiezen. Maar wordt dit dan niet gezien als een nieuw abonnement waardoor ik dus mijn bestaande emailadressen bij Ziggo verlies ? (Omdat ik wellicht dus ook een ander klantnummer krijg ) ?
Brandende vragen .... maar ik weet zeker dat ik hier met jullie expertise een antwoord op kan krijgen
Alvast bedankt
Hallo allemaal,
Ik heb nu sinds een aantal jaar een Alles in 1 plus abonnement bij Ziggo.
Ik wil graag mijn vaste telefoonlijn opzeggen en dus alleen Internet en Digitale Televisie overhouden. Ik heb uitgerekend dat mij dat op maandbasis rond de 11,50 kan schelen en op jaarbasis zelfs 140 euro.
Aangezien ik er toch niks meer mee doe lijkt mij dat een mooie besparing.
Ik heb geprobeerd om via 'MijnZiggo' het abonnement te downgraden maar de enige optie die ik zie staan is het wijzigen van het alles in 1 pakket naar een ander alles in 1 pakket. Ik meen mij te herinneren dat het eerder mogelijk was om ook het telefonie pakket afzonderlijk op te zeggen.
Kan iemand dit bevestigen ?
Tevens nog een andere vraag:
Als het nu niet mogelijk is om via 'MijnZiggo' het telefonie abonnement afzonderlijk op te zeggen, dan zal ik dus via de website voor een Internet&DigitaleTV abonnement moeten kiezen. Maar wordt dit dan niet gezien als een nieuw abonnement waardoor ik dus mijn bestaande emailadressen bij Ziggo verlies ? (Omdat ik wellicht dus ook een ander klantnummer krijg ) ?
Brandende vragen .... maar ik weet zeker dat ik hier met jullie expertise een antwoord op kan krijgen

Alvast bedankt
