Als oud-wanadoo/orange klant liet ik mijn e-mailberichten doorsturen naar een Gmailaccount ivm de vele spam. Deze doorschakeling wil ik nu uitschakelen. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?
In mijn Ziggo email instellingen zie ik dat de doorschakeling ingeschakeld is maar het enige dat ik kan doen is het doorschakeladres leeghalen. Als ik dan op de button <instellingen bewaren> druk gebeurt er niets. De button voor spamfilter werkt wel maar het doorschakeladres blijft terugkomen?
In mijn Ziggo email instellingen zie ik dat de doorschakeling ingeschakeld is maar het enige dat ik kan doen is het doorschakeladres leeghalen. Als ik dan op de button <instellingen bewaren> druk gebeurt er niets. De button voor spamfilter werkt wel maar het doorschakeladres blijft terugkomen?
